|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() En ikke-pinlig musikalsk innrømmelseEtter å ha bekjent mine synder i denne tråden, så kommer denne anbefalingen for å rette opp kredibiliteten min.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: En ikke-pinlig musikalsk innrømmelseÅh. Fine sangen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: En ikke-pinlig musikalsk innrømmelseVirkelig, virkelig fint! :hekta: (Miley kan du derimot få ha for meg.
![]() |
#8 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: En ikke-pinlig musikalsk innrømmelse(Kilde: youtube.com) I'll be your Emmylou and I'll be your June If you'll be my Gram and my Johnny too No, I'm not asking much of you Just sing little darling, sing with me. Kunne de ikke hatt konsert i Trondheim da. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: En ikke-pinlig musikalsk innrømmelseJeg kjøpte plata med én gang den kom. Jeg har kjent til dem i noen år og har likt det jeg har hørt. (Kilde: youtube.com)
![]() |
|
|