|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Klarer jeg å hekle en genser med a-fasong mon tro?Har googlet litt etter oppskrifter og fant en oppskrift der hun bruker totrådet garn med pinne 15. Garnet var ukjent for meg, noen som har tips til garntype jeg kan bruke? Ull.
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Klarer jeg å hekle en genser med a-fasong mon tro?Fant en annen oppskrift med litt tettere hekling som skulle ha pinne 9. Hva slags garn anbefaler dere til det? Dette garnet benyttes i oppskriften: http://www.ullcentrum.com/visa_produkt.asp?id=1144 100 gram = 70 m.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 03-02-12 kl 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Klarer jeg å hekle en genser med a-fasong mon tro?Fant Hubro garn fra Dale garn som hvertfall stemmer i lengden. 100 gram = 66 meter. http://www.dalegarn.com/yarn_detail.php?hId=77
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Klarer jeg å hekle en genser med a-fasong mon tro?
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Klarer jeg å hekle en genser med a-fasong mon tro?Ser at Eskimo har nogenlunde samme gram og lengde som det som er brukt (100 g 70 m), og til omtrent samme pinner (9-10), og jeg har faktisk Eskimo liggende i riktig farge, så nå trenger jeg bare pinne. Lillesøster har rota bort heklepinnene mine.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 04-02-12 kl 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|