Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Lørdagsskravling!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-12, 10:27   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Lørdagsskravling!

Jeg kjeder meg.
Jeg har ganske mange «burde» ting, men jeg har liksom ikke helt ork.
Ute er det 8-9 minusgrader og vind, så det er ufyselig.

Barna leker (!), og på tv er det kombinert

Men!

Det blir skiskyting og langrenn litt senere, jeg vurderer bake noe og jeg har kaffe

En skikkelig daffelørdag tror jeg.

Flere?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 10:29   #2
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lørdagsskravling!

Jeg har barnefri helg. Vask og rydd står på programmet, og kanskje en liten tur på jobb. Men foreløpig er det kaffe, sofa, pledd og Modern Family på DVD. God lørdag!

Gammel 04-02-12, 10:40   #3
lego
bygger

lego sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
lego er litt kullego er litt kul
Standard

Har vært ute i kulda og trimmet, og så inn til Bonanza på tv og frokost. Skal rydde litt i kåken etterpå. Og etterpå det, vet ikke. Har ikke tenkt så langt.

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 11:00   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Her fant storebror det for godt å våkne klokka 3.30, stå opp og sette på tven, så han har vært våken så lenge, eller han påstår at han sov litt på sofaen. Selv la jeg meg igjen, men var oppe noen ganger og sjekket, og han var våken hver gang. Lillebror sov til 9.15 så det var jo mye bedre.

Nå skal de liksom rydde legoen opp fra gulvet, men det går noe tregt. Jeg regner med det blir mer fart i dem når støvsugeren kommer.

Ellers ingen store planer for dagen, ute er det kaldt, det er ingenting å finne på siden snøen uteblir så vi får vel handle litt og få dagen til å gå.

Gammel 04-02-12, 11:02   #5
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

- 26 her,så det blir innedag her.Mannen er på kick-off og jeg håper han kommer tidlig hjem.

Gammel 04-02-12, 11:11   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Her sov poden til ni, nå ser han litt barne-tv, snart får han besøk av en kompis fra den forrige bhg han gikk i, det gleder han seg veldig til.
Jeg prøver å få oversiikt over hva vi har i hus av vår,sommer og vinterklær, så jeg kan panlegge litt hva vi må kjøpe inn.(til poden)

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 11:14   #7
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Her er det -25 i dag, så utelek blir det definitivt ikke i dag. Minsten på 7 er skikkelig dårlig på å aktivere seg selv, og siden ingen kamerater var å få tak i blir det mye tv og tv-spill i dag. Vi får prøve å engasjere han litt senere.

Jeg burde trene i dag, men det frister så innmari lite å bevege seg ut i kulda. Skal trene på senter altså, men det er så kaldt å komme seg dit... Stort sett er jeg glad for å bo et sted der det er skikkelig vinter, men når gradestokken bikker 20 er det ikke like artig.

Men - det er lørdag (hurra, godteri!), og det er fri.

Gammel 04-02-12, 11:20   #8
tante Veronica
Superduperaktiv

tante Veronica sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

20 minus her, så det frister å bare krype sammen under pleddet på sofaen med en bok. Men med helgegjester på tur, er det bare å komme seg igang med dagen.
Ha en flott lørdag

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 11:28   #9
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sitter på sofaen med en stygg hoste, litt feber og generelt slapp form. Siste i familien som blir syk, håper det ikke blir alt for langvarig. Ute er det falt endel snø, så hadde formen vært bedre skulle jeg nok tatt med barna ut på aketur.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 11:32   #10
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

- 23 C betyr innedag iallefall.

Jeg har fått meg symaskin så jeg skal se om jeg syr litt på en duk i patchwork. Er nybegynner der. Går på cellegifttabletter nå så jeg er blir fort sliten. Rolig dag altså. Godt.

Ha en fin lørdag

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 11:33   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sitter på en vakker strand i Mexico. Vinden stryker meg mildt i ansiktet, mens bølgene skvulper beroligende opp på sanden. Paraplydrinken er fargerik og deilig, og jeg kjenner kroppen mykner i den varme solen.

Gammel 04-02-12, 11:33   #12
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Slækk lørdag her også. Minstemann sov til ti over ni!!!! Ny pers, og det var deilig. Så langt har jeg bare servert frokost og ryddet ut av oppvaskmaskina, drukket kaffe og spilt wf, akkompagnert av barnetv. Plan for dagen er å vaske klær, kanskje bake noe, ukehandle og ellers ta livet med ro. Vi hangler med forkjølelse hele gjengen, så jeg tror vi holder oss inne.

Gammel 04-02-12, 11:34   #13
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fuck! Det var bare en ønskedrøm.

Det snør, det er bikkjekaldt og jeg nyser og snørrer.

Gammel 04-02-12, 11:36   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kommet meg opp i stuen - 1 time etter jeg sto opp ... Livet er i slow motion. Prøver mat for å krabbe litt mer opp mentalt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 11:39   #15
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg sitter på en vakker strand i Mexico. Vinden stryker meg mildt i ansiktet, mens bølgene skvulper beroligende opp på sanden. Paraplydrinken er fargerik og deilig, og jeg kjenner kroppen mykner i den varme solen.

Jaaaaa, og jeg lukker øynene og jammen i meg er jeg der jeg og....men så skal jeg til å smake på paraplydrinken og da våknet jeg

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 11:42   #16
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Slapp lørdag foreløpig. Eldste er ute på skøyter og vi driver do trening på minstemann. Det er virkelig komitime, han er 3,5 år gammel og har nektet så langt og vi har motivert og "maset" om at han er sååååå stooor og har så mange truser som er lei seg for at han ikke bruker de osv osv. I dag var han litt motakelig, så nå springer vi på do hvert 5. minutt og det kommer jo ingenting, snakk om skuffelse. Det verste er at det ender sikkert med katastrofe og da er vi back to "bleie er best". Jaja, han er nå i hvertfall på gli. :krampepositiv:

Gammel 04-02-12, 11:42   #17
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Gammel 04-02-12, 11:43   #18
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ønskedrøm skulle blitt virkelighet...

Ungene sov litt lenge, men godt det. Vesla sovnet tidlig i går, og spiste treretters frokost. Lefse med servelat mens hun ventet på havregrøt, som hun spiste en stor porsjon av. Deretter en yoghurt.. Så tipper hun ble mett!

Så da er det rydding og helgevask på mor, mens ungene er på rommet til guttungen og spiller Wii. Det skjer ikke så ofte, men veldig koselig når de klarer å drive med det uten å krangle

Ellers har jeg satt en bolledeig, har planer om å lage lysestaker i dag, men mangler noe, så vi skal kle godt på oss og gå ned til butikken Så får vi se om det blir besøk hos lillebror i dag

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 12:04   #19
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

20 blå og ingen vann i dusjen, pc min (min egen, min elskede ) er i coma jeg klarer ikke skrive d ordet, den lager ikke lys eller lyd det er bare mørkt og stille, på den ligger 5 ep bigbang, to house, fem gray og fem privat practis. Jeg skulle IKKE lese i dag. I tilegg ligger alle forelesningsnotatene fra to uker, månedsraporter siden november, og halvferdig oppgave. Jeg har regninger for 20 tusen og under halvparten på kortet. Minste er full av øyebetennelse og feber. Katta ser ut til å komme i løpetid og er ikke sterilisert enda.... en saftig krangel nå så er dagen komplett.

Gammel 04-02-12, 12:05   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

20 blå og ingen vann i dusjen, pc min (min egen, min elskede ) er i coma jeg klarer ikke skrive d ordet, den lager ikke lys eller lyd det er bare mørkt og stille, på den ligger 5 ep bigbang, to house, fem gray og fem privat practis. Jeg skulle IKKE lese i dag. I tilegg ligger alle forelesningsnotatene fra to uker, månedsraporter siden november, og halvferdig oppgave. Jeg har regninger for 20 tusen og under halvparten på kortet. Minste er full av øyebetennelse og feber. Katta ser ut til å komme i løpetid og er ikke sterilisert enda.... en saktig krangel nå så er dagen komplett.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.