|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Lørdagsskravling!
![]() |
#2 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lørdagsskravling!Jeg har barnefri helg. Vask og rydd står på programmet, og kanskje en liten tur på jobb. Men foreløpig er det kaffe, sofa, pledd og Modern Family på DVD. God lørdag!
![]() |
#3 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Lørdagsskravling!Har vært ute i kulda og trimmet, og så inn til Bonanza på tv og frokost. Skal rydde litt i kåken etterpå. Og etterpå det, vet ikke. Har ikke tenkt så langt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Lørdagsskravling!Her fant storebror det for godt å våkne klokka 3.30, stå opp og sette på tven, så han har vært våken så lenge, eller han påstår at han sov litt på sofaen. Selv la jeg meg igjen, men var oppe noen ganger og sjekket, og han var våken hver gang. Lillebror sov til 9.15 så det var jo mye bedre.
![]() |
#5 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lørdagsskravling!- 26 her,så det blir innedag her.Mannen er på kick-off og jeg håper han kommer tidlig hjem.
![]() |
#6 |
Drømmer
|
![]() Sv: Lørdagsskravling!Her sov poden til ni, nå ser han litt barne-tv, snart får han besøk av en kompis fra den forrige bhg han gikk i, det gleder han seg veldig til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Lørdagsskravling!Her er det -25 i dag, så utelek blir det definitivt ikke i dag. Minsten på 7 er skikkelig dårlig på å aktivere seg selv, og siden ingen kamerater var å få tak i blir det mye tv og tv-spill i dag. Vi får prøve å engasjere han litt senere.
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lørdagsskravling!20 minus her, så det frister å bare krype sammen under pleddet på sofaen med en bok. Men med helgegjester på tur, er det bare å komme seg igang med dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lørdagsskravling!Jeg sitter på sofaen med en stygg hoste, litt feber og generelt slapp form. Siste i familien som blir syk, håper det ikke blir alt for langvarig. Ute er det falt endel snø, så hadde formen vært bedre skulle jeg nok tatt med barna ut på aketur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Lørdagsskravling!- 23 C betyr innedag iallefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Lørdagsskravling!Jeg sitter på en vakker strand i Mexico. Vinden stryker meg mildt i ansiktet, mens bølgene skvulper beroligende opp på sanden. Paraplydrinken er fargerik og deilig, og jeg kjenner kroppen mykner i den varme solen.
![]() |
#12 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Lørdagsskravling!Slækk lørdag her også. Minstemann sov til ti over ni!!!! Ny pers, og det var deilig. Så langt har jeg bare servert frokost og ryddet ut av oppvaskmaskina, drukket kaffe og spilt wf, akkompagnert av barnetv. Plan for dagen er å vaske klær, kanskje bake noe, ukehandle og ellers ta livet med ro. Vi hangler med forkjølelse hele gjengen, så jeg tror vi holder oss inne.
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Lørdagsskravling!Jeg har kommet meg opp i stuen - 1 time etter jeg sto opp ... Livet er i slow motion. Prøver mat for å krabbe litt mer opp mentalt.
![]() |
#15 |
Pauset
|
![]() Sv: Lørdagsskravling!
Jaaaaa, og jeg lukker øynene og jammen i meg er jeg der jeg og....men så skal jeg til å smake på paraplydrinken og da våknet jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Lørdagsskravling!Slapp lørdag foreløpig. Eldste er ute på skøyter og vi driver do trening på minstemann.
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
![]() |
#18 |
Einsam
|
![]() Sv: Lørdagsskravling!Ønskedrøm skulle blitt virkelighet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
![]() Sv: Lørdagsskravling!20 blå og ingen vann i dusjen, pc min (min egen, min elskede
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
![]() |
|
|