|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Hva ønsker du deg her og nå? (Markedsundersøkelse)Jeg har et familiemedlem som driver en nettside. I morgen skal han på messe, og jeg har ymtet frempå at han bør få inn diverse saker og ting på siden sin.
![]() |
#2 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg her og nå? (Markedsundersøkelse)Jeg ønsker meg en dings som kan stå på kjøkkenbordet som jeg kan ha servietter i. Stilmessig liker jeg nøytrale ting, jeg er ganske så konservativ. Vi har en sånn en i dag og den er ikke akkurat pen:
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg her og nå? (Markedsundersøkelse)Vet ikke helt hva slags butikk det er da; interiør? Jeg kunne svært gjerne tenke meg flere muligheter for å få tak i bl.a lyshusene fra Kähler
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg her og nå? (Markedsundersøkelse)Ja, det er noe ala http://www.kinu.no/index.php/cPath/36
![]() |
#6 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg her og nå? (Markedsundersøkelse)Fin veggpynt, som bilder og plakater.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg her og nå? (Markedsundersøkelse)Bilder og plakater av hva? Ugler. fugler, trær, elefanter ... Hvilken stril og i hvilke farger. Skal det være kraftige farger? Lyse og duse? Skal det være humor? Romantisk. Uten tema og bare noen streker og kruseduller?
![]() |
#9 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva ønsker du deg her og nå? (Markedsundersøkelse)Fine plakater.
![]() |
#10 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg her og nå? (Markedsundersøkelse)Litt kule kjøkkenutstyrsholdere og bestikkholdere.
![]() |
#11 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva ønsker du deg her og nå? (Markedsundersøkelse)Slike ting og plakater som hun skriver om på fjellby.no
![]() |
#12 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva ønsker du deg her og nå? (Markedsundersøkelse)Jeg kikker for tiden etter kule pynteputer. Gjerne i knæsje farger eller med bilde på.
![]() |
#15 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg her og nå? (Markedsundersøkelse)Div stæsj til barnerom (uten prinsesser på) - gulvtepper, små (bok)hyller, tallerkenhyller, oppbevaringsesker, pledd, sengetøy etc. Heller retro enn SC. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg her og nå? (Markedsundersøkelse)Ja, enig med Inter - barneinteriør som ikke bare er lyseblått, lyserosa og/eller fullt av kroner, skaller og fotball. Stjerner, prikker, enkelt, klassisk, praktisk.
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg her og nå? (Markedsundersøkelse)Han viste meg et fantastisk lekekjøkken de vil kjøpe inn. Det er brunt, ser ekte ut og er råflott. Skulle nesten ønske jeg hadde små barn igjen.
![]() |
|
|