|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Godt LevertJeg overdro ansvaret for middagsplanlegging og -innkjøp til mannen i forrige uke, og: Vips! I kveld har han skaffet oss et abonnement på Godt Levert. Sist redigert av skyfri : 06-02-12 kl 00:10. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godt LevertVi er kunder der og har ekspressmenyen. Fornøyd etter 2 uker.
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
![]() Sv: Godt LevertSpennende! Fortell mer!
![]() |
#4 |
.
![]() Sv: Godt LevertSå bra at dere er fornøyde. Sist redigert av skyfri : 06-02-12 kl 00:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Godt LevertNoen av rettene kan være ganske sterke, så det kan lønne seg å holde igjen litt av og til.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godt LevertDenne tråden passet jo godt. Her er vi småsyke alle mann, så å bestille en sånn pakke passer jo godt. Er det stor forskjell på reell tilberedningstid på de to pakkene, om noen har prøvd begge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Godt LevertVi har bestillt fordi mannen trenger mere inspirasjon, slik at findus skal brukes noe mindre. Ekspressmenyen sausen er ofte ferske ferdig produkter.
![]() |
#9 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Godt LevertPorsjonene er passe for fire personer, mengden fisk og kjøtt er muligens noe mindre enn vanlig, men grønnsaks porsjonene er rikelige. Vi får stort sett alltid en porsjon til overs, men jeg spiser jo ikke av all maten.
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: Godt LevertMao må jeg sannsynligvis spe på litt på endel mat. Men det går ikke så veldig mye middag hos oss, så det kan være det går uten så alt for mye mikk. Jeg vurderer å prøve dette når det kommer til trondheim, det skulle være i februar sa de.
![]() |
#11 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Godt LevertKatta: Vi har femdagerspose fra Middagshjelpen, det er jo omtrent det samme, bare annet selskap. Jeg ser de er litt dyrere enn Godt Levert, men porsjonene er store. Større enn ett "vanlig" måltid for fire, slik jeg ville lagd det iallefall.
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Godt LevertVi har abonnert på middagshjelpen annenhver uke i 2,5 år nå. Jeg synes det er ålreit. Det varierer middagene våre mer enn det ellers ville gjort, og jeg elsker at jeg annenhver uke slipper å stresse på butikken rett etter jobb. Mye kunne sikkert vært gjort med god planlegging, men der er rett og slett ikke vi.
![]() |
![]() |
#13 |
.
![]() Sv: Godt Levert
Jeg mener det står på FB siden deres at de starter opp i Trondheim 13. feb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
.
![]() Sv: Godt LevertTjorven, vi er litt der vi også. Vi får bare ikke til å planlegge, alle gode intensjoner til tross. Jeg gleder meg virkelig til å se hvilken effekt dette kan ha for oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Nja. Vi har Originalmenyen fra Godt Levert og har hatt den en måneds tid. Vi har jo bare ett barn, men har alltid mye mat igjen. Vi har noen ganger servert maten (uten å legge noe til) til 3 voksne og et barn og det var nok mat. Det kommer jo selvsagt an på hvor mye barna spiser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
maler
|
3 voksne og 1 barn er vel omtrent det man kan regne med at min familie er i middagsveien.
![]() |
#17 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Godt LevertVi har planer om å prøve godt levert etterhvert. Vi bare prøve å få en liten oversikt over hva vi faktisk bruker på middag i løpet av en mnd.
![]() |
#18 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Ja, da kan det jo være at det er akkurat passe. Dere må nesten prøve dere frem. Her spiser LilleVenn som regel lite og ingenting og dermed har vi som regel MYE mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hva slags mat har dere da fått? Har et ekstremt kresent barn og et som er mindre kresent, men kunne tenke meg å prøve og se om det er noe vi ville likt.
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg har også et ekstremt kresent barn. Han lider ikke av matmangel, og jeg synes det er viktigere at familien serverer sunn mat til middag hver dag enn at han får spise kjøttboller og pølse. Det er alltid noe han får ned, og jeg har tro på at å få servert forskjellige ting gjør at man tør å prøve etterhvert. Det går ikke akkurat fort fremover, men han spiser mer nå enn for et år siden. Matposene gir i hvert fall gode muligheter til variasjon. Men jeg tror det blir mye mat hvis det bare er en voksen i familien og da blir kostnaden relativt høy.
![]() |
![]() |
|
|