Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har ikke Ikea billig sprinkelseng lenger?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-07, 20:49   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Har ikke Ikea billig sprinkelseng lenger?

Var inne på ikea sine hjemmesider for å se etter den kjempebillige sprinkelsengen de hadde før i dag men der hadde de jo nesten ikke senger lenger?

noen av dere som har vert innom ikea i det siste som har sett den billigste sprinkelsengen der?

Svigermor ønsker sen fast seng på gjesterommet deres. hun har planer om å bruke den 20 år gamle reisesengen etter når hun var dagmamma. ( om den ikke er enda eldre) den er sikker grei nok men tenker litt på oppbevaring mugg og sånt og blir litt skeptisk til at han skal sove der og siden de vil ha den stående fast oppslått uansett kunne jeg kjøpt en sånn gulliver seng eller hva de heter til de.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 20:51   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke ikea billig sprinkelseng lenger?

Du kan få en gammel og godt brukt av meg. Om den hentes.

Gammel 25-03-07, 20:53   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den billigste de har er en til 700 kr. Hensvik.

Gammel 25-03-07, 20:55   #4
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Det er bare hjemmesida som er dårlig, tror jeg.

Du mener vel Sniglar som koster 325,- ? De hadde den på IKEA Furuset sist jeg var der, rett før jul.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 20:57   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du kan få en gammel og godt brukt av meg. Om den hentes.

Så snill du er.

Gammel 25-03-07, 20:57   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sniglar og en til var trekt tilbake pga. problemer med bunnen.

Gammel 25-03-07, 20:58   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Så snill du er.

Nå ja. Iben skal straks over i stor seng og det er langt mindre bryderi for meg om noen hadde dukket opp og bare fjernet sengen.

Gammel 25-03-07, 20:59   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Det er bare hjemmesida som er dårlig, tror jeg.

Du mener vel Sniglar som koster 325,- ? De hadde den på IKEA Furuset sist jeg var der, rett før jul.

var den jeg tenkte på, trodde de bare hadde fått ny bunn i den. Tror jeg skal ta meg en tur på ikea denne uken å se.. de har ofte mye rart som ikke står på hjemmesiden deres.

Tusen takk for tilbudet Sitron, skal ha det i bakhodet. Du bor jo bare en fergetur fra meg om jeg ikke husker feil. selv om fergeturen vil koste det samme som en singlar fra ikea

Sist redigert av Isolde : 25-03-07 kl 21:50.
Gammel 25-03-07, 21:03   #9
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan sende en lite brukt Sniglar i posten om du betaler portoen. Fikk den sendt fra Stavanger selv, og jeg mener det ikke kostet mer enn 200 kr.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 21:06   #10
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også en ikea sprinkelseng du kan få (av den opprinnelig billige typen tror jeg). Den er jo god som gull, den.
Men jeg bor et godt stykke unna Bergen da.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 21:48   #11
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

de har ofte mye rart som ikke står på gjemmesiden deres.

Gjemmeside! Så sant som det er sagt. Finner aldri det jeg skal ha det.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 21:52   #12
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Gjemmeside! Så sant som det er sagt. Finner aldri det jeg skal ha det.

Hysj, er ikke den verste skrivefeilen jeg har hatt.. når jeg skrev Tok istedenfor Tog på diktat på grunnkurs på videregående er vel en av de verre..

Tror det blir Ikea på meg på tirsdag eller onsdag.. og har de ikke noe så tror jeg kanskje jeg skal ta i mot et av de kjempesnille tilbudene som har kommet i tråden her.

Gammel 27-03-07, 16:50   #13
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

I dag har jeg vært på ikea og kjøpt Sniglar sprinkelseng til 268kr. Så nå vet jeg at mini kommer til å sove godt hos svigermor og fikk en litt dårlig følelse av den over 20 år gamle reisesengen hun ville bruke vet ikke hvorfor. er sikkert bare kresen.

Tusen takk for alle tilbud fra hjelpsomme mennesker jeg har fått i denne tråden!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.