Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hyundai i40

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-12, 14:12   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Hyundai i40

Kom over denne bilen og den ser faktisk veldig bra ut og det jeg leser på test som er gjort på denne kommer denne veldig bra ut.
Og den var romslig i baksetet. Mange biler er veldig trangt for beina til de som sitter bak men det ser ikke sånn ut her.

Noen av dere som har erfaring med denne?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 18:46   #2
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hyundai i40

Det er jo en temmelig ny bilmodell, så det er kanskje ikke så mange som har erfaring med denne ennå. Generelt er det lite feil på Hyundai og i40 har fått gode kritikker. Jeg har kjørt den noen få ganger og inntrykket er veldig positivt. Romslig, god å kjøre og flott å se på! Mye bil for pengene!

Gammel 13-02-12, 09:55   #3
VortexSurfer
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2012
VortexSurfer har et hav av muligheter foran seg
Tommel opp

Hei Estrella,

Vi kjøpte ny Hyundai i40 med diesel og automat fra Skotvedt i oktober 2011.

Har nå kjørt i40 i nesten et halvt år med to unger i baksetet.

Skal jeg trekke frem det jeg setter mest pris på og er mest fornøyd med, så må nok det være gode kjøreegenskaper, behagelige skinnseter og lavt støynivå. Panorama glasstak gjør noe med atmosfæren i bilen, og bidrar til større kjøreglede.

Er også veldig fornøyd med det utvendige designet. Ikke dumt at bilen er fin å se på. Spesielt sammenlignet med konkurrentene vi vurderte.

Med to barn og drasse på, er jeg også glad for at det er god plass i baksetet og at i40 har nøkkelløse dører og start/stopp knapp. Deilig å slippe å fomle i lommene etter nøklene når jeg er stressa

VortexSurfer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 10:21   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Det er jo en temmelig ny bilmodell, så det er kanskje ikke så mange som har erfaring med denne ennå. Generelt er det lite feil på Hyundai og i40 har fått gode kritikker. Jeg har kjørt den noen få ganger og inntrykket er veldig positivt. Romslig, god å kjøre og flott å se på! Mye bil for pengene!

lite feil er Huyndai tradisjonelt sett ikke så godt kjent for. Kvaliteten har vært heller laber etter hvert. Men, mye tyder jo på en større endring for et par år tilbake, og har for så vidt god tro. Man kan imidlertid merke seg at Kia og Huyndai i noen tilfeller har de samme bilene under forskjellige merkenavn og små endringer i design, men Kia har hatt noe bedre garantivilkår.

Gammel 13-02-12, 18:26   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av VortexSurfer, her.

Hei Estrella,

Vi kjøpte ny Hyundai i40 med diesel og automat fra Skotvedt i oktober 2011.

Har nå kjørt i40 i nesten et halvt år med to unger i baksetet.

Skal jeg trekke frem det jeg setter mest pris på og er mest fornøyd med, så må nok det være gode kjøreegenskaper, behagelige skinnseter og lavt støynivå. Panorama glasstak gjør noe med atmosfæren i bilen, og bidrar til større kjøreglede.

Er også veldig fornøyd med det utvendige designet. Ikke dumt at bilen er fin å se på. Spesielt sammenlignet med konkurrentene vi vurderte.

Med to barn og drasse på, er jeg også glad for at det er god plass i baksetet og at i40 har nøkkelløse dører og start/stopp knapp. Deilig å slippe å fomle i lommene etter nøklene når jeg er stressa

Høres bra ut

Gammel 13-02-12, 18:36   #6
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Broren min har denne og er strålende fornøyd! Må si at til å være den type bil har den veldig lekkert design, både utvendig og innvendig.

Gammel 13-02-12, 19:31   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Broren min har denne og er strålende fornøyd! Må si at til å være den type bil har den veldig lekkert design, både utvendig og innvendig.

Men er den en bil man setter seg inn i eller er den lav?

Gammel 24-02-12, 17:54   #8
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

I dag har vi prøvekjørt denne bilen. Den var god å kjøre absolutt men ingen av oss var fornøyd med gripepunktet. Og mannen satt ikke bra i den. Han er kort i beina men lang i overkroppen. Selv om han hadde fått setet så langt ned som det går stanget han nesten i taket og det var ubehagelig for ham så det blir ikke denne.

Og da har vi også kommet frem til at vi måååå ha en bil vi setter oss inn i.

Tror jeg har klart å overtale ham at vi prøvekjører en Ford S-Max.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.