|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Hvilke feriemål kan lokke med å plukke fersken fra trærne?Min sønn har lagt inn ønske for sommerferien, han vil bo et sted hvor det er ferskentrær i hagen, som han kan plukke ferskener fra. Det høres da ut som en oppnåelig drøm. (En knakende god ide, syntes jeg selv også.) Men jeg vet ikke helt hvor vi finner det. Er det vanlig i kyststrøk? De har jo gode fersken i Frankrike, men de kan jo være importert for alt jeg vet. Noen som har noen gode tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke feriemål kan lokke med å plukke fersken fra trærne?Peaches come from a can. They were put there by a man. In a factory downtown.
![]() |
![]() |
#4 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hvilke feriemål kan lokke med å plukke fersken fra trærne?Jeg bodde ved en appelsinlund på Mallorca en gang. De var ikke modne før til jul. Men fersken? Nei, hvor er det de kommer fra? Sist redigert av Mandarin : 12-02-12 kl 21:45. Årsak: iPad krøll |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke feriemål kan lokke med å plukke fersken fra trærne?Kreta, der har jeg plukket appelsiner, fersken og druer |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvilke feriemål kan lokke med å plukke fersken fra trærne?Høres akkurat ut som et ønske fra en sønn,
![]() |
|
|