|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Reiseforsikring til eldste sønnEldste skal på treningsleir til Tyrkia i vinterferien, uten foreldre.
![]() |
#2 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reiseforsikring til eldste sønn.Han er mest sannsynlig dekket av familiens forsikring også når han reiser alene. Jeg mener i hvert fall at vilkårene brukte å gjelde barn som er del av forsikringstakers husstand, herunder foster- og stebarn, da jeg jobbet med forsikringer for evig tid tilbake.
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Reiseforsikring til eldste sønnJeg tror familiens forsikring pleier å gjelde uansett om tenåringen er på tur alene, men det er selvfølgelig lurt å være sikker. Jeg har sønner som har reist mye rundt i verden, og den forsikringen vi hadde dekket ihvertfall hjemmeboende barn under 20 mener jeg det var, uansett hvem de var på tur med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reiseforsikring til eldste sønn.Vi fikk beskjed om at vår eldste er forsikret så lenge hun bor under samme tak som oss. Reiseforsikirgen var for alle i husstanden, om vi reiste sammen eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Reiseforsikring til eldste sønnTusen takk for svar, mannen har sjekket og han er dekket av fellesforsikringen. Eneste kriteriet var at han hadde registrert bostedsadresse her, og det har han jo.
![]() |
|
|