Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lekematte - hvor og hvilken?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-12, 06:15   #1
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Lekematte - hvor og hvilken?

Tenkte å kjøpe lekematte i barselgave til min svigerinne/min splitternye nevø. Hvilken velger jeg? Det er treningsmatte fra sportsbutikk jeg har tenkt i utgangspunktet. Har sett en stor (de har god gulvplass) og blå fra Casall, er det den jeg skal ha, tro? Hva har dere?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 08:39   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lekematte - hvor og hvilken?

Vi har en stor en fra XXL sport, husker ikke i farten men tror det kanskje er Casall. Vi er kjempefornøyd med den, i hvert fall! Det er veldig kjekt at den er stor, både fordi det er plass til oss og fordi hun har litt radius til å leke på. Ikke at hun holder seg der nå lenger, da.

Gammel 17-02-12, 08:55   #3
Prøvende
Ingen skravlebøtte

Prøvende sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Vi er velidg fornøyde med våre fra Babyshop. Husker ikke merket i farten

Gammel 20-02-12, 13:24   #4
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

En uten ftalater.

Matter med ftalater anbefales ikke til bruk for barn under 3 år, da det kan være helseskadelig for små barn og suge eller tygge på mattene.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 13:29   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De mattene som selges på babyutstyrsbutikker er gjerne uten ftalater. Kjøp i alle fall ikke noe sånne tynne greier, men en litt tykk og god som det ikke gjør noe å dunke hodet litt når de begynner å rulle seg rundt og sånn de små.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 13:29   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vi har denne. Vi har ikke opplevd at den flasser, slik noen har kommentert på siden jeg lenker til, men det er blitt noen sår i den på to år. Den skal være ftalatfri, det sjekket jeg før jeg kjøpte den. Den er et par centimeter tjukk.

Gammel 20-02-12, 14:16   #7
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Vi har denne. Vi har ikke opplevd at den flasser, slik noen har kommentert på siden jeg lenker til, men det er blitt noen sår i den på to år. Den skal være ftalatfri, det sjekket jeg før jeg kjøpte den. Den er et par centimeter tjukk.

Den har vi også. Veldig fornøyd. Noe av det beste vi har kjøpt, også for mors rompe - det kan bli mange timer på gulvet.
To aktive små har brukt den i 18mnd, den har ingen sår/skader, ei heller flassa på noe vis.

Gammel 21-02-12, 11:01   #8
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Vi har også den, brukes av barn nr 2 nå Ser ut som ny! Vår er litt eldre modell, grønn på ene sida og sort på andre.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 22:29   #9
Elii85
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2012
Elii85 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vår stooore lekematten har vært i bruk i over ett år nå og er like fin. Ett av mine beste kjøp om jeg kan si det selv. Jeg er veldig mye "på gulvet" jeg også, så supert med noe varmt og behagelig da! hehe.

(Er forresten en Dwinguler lekematte vi har, den med dinosaurer på og seff uten ftalater!)

Elii85 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.