|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Er det det samme hvor vi kjøper flis og tilbehør?Det kommer en bademann og skal fikse nytt baderomsgulv til oss på mandag, og før det må jeg ut å kjøpe flis, fugemasse, silikongreier og et nytt sluk.
![]() |
#2 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det det samme hvor vi kjøper flis og tilbehør?Ikke silikon. TEC-7 eller en tilsvarende MS-polymer (V-tech, Norebo, SABA ...).
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er det det samme hvor vi kjøper flis og tilbehør?Det jeg kaller silikon kaller bademannen elastisk fugemasse. Blir det mer riktig?
![]() |
#5 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det det samme hvor vi kjøper flis og tilbehør?Kjøp der det er billigst.
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Er det det samme hvor vi kjøper flis og tilbehør?Det kan hende håndverkeren har noen preferanser på hvilket lim og fug han ønsker å bruke. Billigfliser kan også ha ett høyere vannoppsug, det kan ha negativ innvirkning på flislimet og fugemassen.
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er det det samme hvor vi kjøper flis og tilbehør?Jeg skal ikke prate mer med baderomsmannen. Han har fått en nøkkel og fått beskjed om å bare ordne det han må ordne så raskt han kan. Og bare på klokkeslett der jeg er på jobb, så jeg slipper å ha noe mer med det å gjøre, eller tenke mer på det, eller noe som helst.
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er det det samme hvor vi kjøper flis og tilbehør?Å, sånn ja.
![]() |
|
|