|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Her burde jeg og henge. Er en mester i å hele tida ha nye prosjekt og finne garn lenge før jeg har tid til å begynne. Nå skal jeg defintivt prøve å strikke unna med det jeg har i skuffer og skap. Og kanskje jeg får noen gode ideer til prosjekter i denne tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Einsam
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Jeg måtte veie alle restene av Nepal.. Og endte opp med ca 160 gram i brun/beige toner, og 95 gram i blå/gråtoner.. Siste blir nok ei enkel lue i ribb, men hva med den andre haugen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Jeg har pakket vekk alt av garn siden jeg flytter nå, og kommer ikke til å ta det fram igjen før jeg har kommet i hus (mitt hus). Men henger her for inspirasjon!
![]() |
#6 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Jeg gidder ikke veie garn. Men jeg kan i stedet legge ut litt sånn i passe porsjoner når jeg har begynt å bruke av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Jeg har som mål å få brukt opp endel av garnet jeg har liggende nå i 2012, da jeg blir gal av å se haugene...
![]() |
![]() |
#9 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Jeg holder på med bestemorruter i babyull (204 ruter med 6 farger pr teppe). Har laget to tepper av rester av babyull, og ser ut til at jeg har nok til dette tredje teppet også.
![]() |
#10 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Tror jeg også bør henge her. Alt for mye garn i kurver, skuffer og skap.
![]() |
#11 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Har akkurat kjøpt 25 nøster med deiilig garn i silke/alpakka, som jeg ikke aner hva jeg skal bruke til. Men det var jo på salg.
![]() |
#12 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Jeg holder på med prosjekt "bruke opp fritidsgarn" og lager sitteunderlag til å ha på hytta. Er snart ferdig med det andre og har nok garn til å lage ett til. Etter det er planen å lage et skjerf av et nydelig mykt ullgarn som jeg bare måtte kjøpe en gang for lenge siden og som jeg endelig har bestemt meg for hva jeg skal bruke til. Har to fulle skuffer med diverse garn, og har planer om å få brukt opp en god del av det i 2012 sånn at jeg kan bruke 2013 på å bygge opp lageret igjen.
![]() |
#13 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Jeg har masse fint garn også. Har akkurat strikket et lappeteppe av Alpaca-rester, det gikk med ca. 500 gram av ulike farger og ble veldig fint. Så egentlig fikk jeg lyst til å strikke et til, men da må jeg kjøpe garn til det i så fall.
![]() |
#14 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Dukketeppe da, Appelsin?
![]() |
#15 |
tankefull
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Jeg har strikket ei babyjakke av alpakkarester som jeg hadde etter en tunika til meg selv. Problemet er bare at det viste seg å være for lite restegarn, så jeg måtte kjøpe to nøster til for å få fullført prosjektet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Yess!! Jeg har strikket opp en rest sokkegarn. Jeg hadde bestemt meg for å strikke skaftet like langt som jeg hadde garn i de fargene og strikket skaftet på begge sokkene - nesten parallellstrikking - for at det skulle bli likt på begge. Nå skal neste rest til pers. Jeg starter med hæl. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|