|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Isopordukker med løst hode og paljetter til kjoleNoen som husker disse fra vi var små? Sist redigert av m^2 : 18-02-12 kl 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Isopordukker med løst hode og paljetter til kjoleJeg også husker dem godt
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Isopordukker med løst hode og paljetter til kjoleGoogle gjør narr av meg!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Isopordukker med løst hode og paljetter til kjoleÅh, de hadde jeg ørten av da jeg var lita! Kusina mi og jeg elsket dem, og vi tilbrakte mange timer med å lage slike!
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Isopordukker med løst hode og paljetter til kjoleLaget vel en sånn. Hadde vel ikke den store fascinasjonen verken av dem eller såper med pynt eller godteribuketter,men det var nå gøy å lage allikevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Isopordukker med løst hode og paljetter til kjoleÅ, ja! Det husker jeg godt! Skal Google jeg og. Husker at den hadde et "dukkehode" man trykket nedi iallefall.
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Isopordukker med løst hode og paljetter til kjoleJeg spurte kusina mi om hun husket disse, nå i helga. Hun kunne fortelle at hun ennå hadde sine i en eske på loftet. For en stund tilbake, hadde hun fått kjøpe en ny slik dukke via finn, og slik fått adressen til firmaet som hadde med dette å gjøre. Det viser seg de ikke eksisterer lenger, hverken firma eller dukkene.
![]() |
#12 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Isopordukker med løst hode og paljetter til kjoleåh, de husker jeg ja. Lagde noen slike.
![]() |
#14 |
Trøtt
|
![]() Sv: Isopordukker med løst hode og paljetter til kjoleDe finnes fortsatt! Jeg har kjøpt masse hobbygreier til Mini på ebay i det siste, og da har slike dukker og figurer dukket opp, om du søker på sequin art (3D) så finner du flere! Jeg hadde aldri slike som liten, men derimot dokker med nasjonaldrakter fra alle mulige steder.
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Isopordukker med løst hode og paljetter til kjoleDæng, de selger gamle ferdiglagde for en 50-lapp, jeg kunne jo tjent penger på mine 9 eller stk Sist redigert av m^2 : 20-02-12 kl 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Isopordukker med løst hode og paljetter til kjoleJeg vil tro, dømmende ut fra fem-seksåringene i barnehagen, at dette hadde vært stor stas. Masse vakre perler, glitter og dill - jo mer, jo bedre.
![]() |
|
|