Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gdansk og fotball-vm, bør jeg holde meg hjemme?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-12, 15:25   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gdansk og fotball-vm, bør jeg holde meg hjemme?

Jeg elsker Gdansk og har litt lyst å dra i sommer, spesielt siden min kjære venninne Fibi også skal dit. Men jeg er litt i tvil siden det skal være fotball-vm der og de begynte allerede i november å reklamere overalt for det. Jeg ser for meg kunstig oppskrudde priser, en halv milliard flere folk, gale fotballfans overalt i gatene osv. En av de tingene jeg likte best i Gdansk var jo at alt var så billig.

Hva tror dere? (Og beklager virkelig om jeg støter noen fotballfrelste her inne, jeg mener ikke noe stygt, jeg er bare så aldeles det motsatte av fotballfan).

Gammel 20-02-12, 15:27   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gdansk og fotball-vm, bør jeg holde meg hjemme?

Å, herregud, tenk kor gøy da!

Gammel 20-02-12, 15:31   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næsj, jeg sitter heller og ser på Karl og Co, evt. maling som tørker.

Men nå ser jeg at det muligens er i juni? Jeg drar jo uansett ikke før i juli om jeg drar.

http://no.wikipedia.org/wiki/EM_i_fotball_2012

Gammel 20-02-12, 15:53   #4
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, da er det litt verre. Eg er sånn som ser alle kampar under slike arrangement.

Gammel 20-02-12, 16:37   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Da er vi i hver vår ende ja.

Gammel 20-02-12, 16:57   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Nå fant du jo ut at det slutter første juli, så da er det jo bare å bestille. :ser for seg at mannfolka stikker i parken med ungene mens du og eg nyter facials og musserende ettellerannet i fred og ro:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 17:39   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hehe jaa. Men nei det er ikke bare å bestille enda. Jeg må få fastsatt ferien på jobben og så må vi se hvor mye penger vi har og så må vi finne ut hvor vi skal reise utenom Gdansk, for vi vil jo reise på en treukers.

Gammel 20-02-12, 17:57   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Mamma skryter seg ihjel av Krakow. Det er lenger sør, så der er det nok varmere også. Men vet ikke hvordan det er med strandmulighetene der.

Eller skryter tanten min hemningsløst av Dubrovnik i Kroatia. Der er det også billig å være, og det går kanskje billige fly fra Gdansk dit?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.