|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
Se resultatene: Støvsuger du før vask? | |||
Ja, hver gang, grundig også |
![]() ![]() ![]() ![]() |
99 | 57,89% |
Nja, som regl gjør jeg det |
40 | 23,39% |
Ab und zu |
14 | 8,19% |
Nope, driver ikke med sånt dritt |
2 | 1,17% |
Nei, det ser jeg ikke poenget med |
7 | 4,09% |
Har vaskehjelp, men før jeg var så heldig å få det ... (Skal si det i tråden/se resultat) |
9 | 5,26% |
Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Støvsuger du før du vasker?Jeg HATER å støvsuge! Jeg hater det så intenst at å fiske hår utav sluken i dusjen er gøy til sammenligning. Når jeg vasker huset støvsuger jeg hele huset først, skikkelig grundig også, inn i alle kriker og kroker og under og over og rundt og i det hele tatt, springer opp og ned trappene, drasser doningen med meg overalt, og jeg blir dønn sliten og dritsvett av det, og det verker i muskler og ledd. Men vaskingen går lekende lett etterpå, da, takket være min ekstremt nøye og nesten nevrotiske støvsuging. Slipper å skifte vann så ofte også.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Støvsuger du før du vasker?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Støvsuger du før du vasker?Ja, støvsuger grundig før vask. HATER å få våte lodotter og hår på fingrene.
![]() |
#4 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Støvsuger du før du vasker?Ja, støvsuger først. Hater smuss, hår osv på fillene og i vannet, så prøver å minimere mest mulig.
![]() |
#8 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Støvsuger du før du vasker?Hater å støvsuge. Må gjøre det. To ganger om dagen.
![]() |
#9 |
nygift
|
![]() Sv: Støvsuger du før du vasker?Ja, jeg er under sofa, stoler og flytter på alt for å kommer til med støvsugeren, og vasken går som du sier lekende lett etterpå.
![]() |
#11 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
![]() Sv: Støvsuger du før du vasker?Jepp.... Og støvsugeren luftes oftere enn moppen også så er det sagt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Støvsuger du før du vasker?Jeg har vaskehjelp én gang til, men når jeg gjenopptar husvaskingen, kommer det til å avhenge litt av hvor støvete det er/hvor lenge siden sist det ble støvsuget.
![]() |
#13 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Støvsuger du før du vasker?Støvsuge er faktisk noe av det kjekkeste når vi snakker om husarbeid. Tar kort tid og jeg må ikke ta på støvet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glad
|
![]() Sv: Støvsuger du før du vasker?Vaske etterpå?
![]() |
#16 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sentralstøvsuger. En lett og smidig slange som følger deg overalt og som ikke seter seg fast i noe. Ikke noe støpsel som må flyttes fra stikkontakt til stikkontakt. Ikke noe støy. Og alt finstøvet blåst ut av huset, ikke rundt i det, så støvtørking blir bortimot overflødig.
![]() |
#17 |
navnet sjemmer ingen
Jeg har aldri støvsugd hele huset på en gang.
Sentralstøvsuger er et must. Noe annet gidder jeg ikke bruke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Støvsuger du før du vasker?Ja. Jeg støvsuger langt mer enn jeg vasker, da trenger jeg ikke vaske like ofte - hvilket JEG hater intenst!
![]() |
#20 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Støvsuger du før du vasker?Mannen må støvsuge hvis jeg skal vaske, jeg misliker hele støvsugergreia. Hender jeg vasker over gulv uten støvsuging også.
![]() |
|
|