|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nødvendig tid på SchipholSå i tråden om USA-reiser at det ikke anbefales å ha bare en time på Schiphol. Gjelder det uansett hvor man reiser? Jeg skal reise i Europa, og flighten som passer meg best har bare én times transfertid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vaffel
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nødvendig tid på SchipholSchiphol i bare en time |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Nødvendig tid på SchipholAsj. Jeg liker Schiphol. Jeg vil være der lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vaffel
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nødvendig tid på SchipholFor å si det slik; Jeg tror NEPPE at du kjeder deg i tre timer med litt cash på den flyplassen der. Dessuten fins det også uttallige barer, kaffesjapper og restauranter der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Nødvendig tid på SchipholNeida, det er ikke det som er problemet, jeg har vært der flere ganger og vet at tiden går fort. Saken er at jeg via KLMs billettbestillingssystem ikke får velge hvilken flight jeg får reise videre med, og når jeg må forlate Ungarn så sent som mulig kan jeg ikke velge å legge inn ekstra shoppingtid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vaffel
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nødvendig tid på SchipholÅh, ser du, der kom de nye blonde stripene mine til nytte igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Nødvendig tid på SchipholDet er så deilig |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
¿Qué?
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Nødvendig tid på SchipholTror en time bør holde, så lenge du ikke skal videre til USA - da slår straks hundre ekstra sikkerhetstiltak til. Har i hvert fall gått greit flere ganger for min del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Nødvendig tid på SchipholFantastisk! Da forsøker jeg det, jeg skal jo bare hjem til gode, gamle Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() Sv: Nødvendig tid på SchipholJeg kan ikke skjønne at ikke en time skal holde på Schiphol når du kommer fra Ungarn. Skal du fly KLM til Budapest også?
![]() |
![]() |
#12 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Nødvendig tid på SchipholVi har reist en haug med ganger via Schiphol, ofte med rundt 1 time (korrigerer: 1:15h), og det har gått bra. Det er vel helst bagasjen som blir problemet.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nødvendig tid på SchipholDersom flyet ditt ikke er forsinket så holder det i massevis med en times transfer på Schiphol. Ikke noe å bekymre seg for. Jeg vet, for jeg pendlet dit i mer enn 3 år, og vet hvor effektiv Schiphol er i forhold til andre europeiske flyplasser av samme størrelse.
![]() |
#14 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Nødvendig tid på SchipholTakk for alle betryggende svar! Jeg får shoppet nok tax-free i andre sammenhenger fremover, så det er ikke så krise at det blir litt travelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Trapper opp igjen !
![]() Sv: Nødvendig tid på Schiphol
![]() |
#16 |
Vaffel
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nødvendig tid på SchipholSist vi reiste derfra, havnet bagasjen til sambo i Sør-Afrika i stedet for i Trondheim |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|