|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() I Kiel på en søndagJunior 5 år skal en tur med Kielfergen. Er det noesomhelst som er åpent der om søndagene?
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: I Kiel på en søndagVeldig lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I Kiel på en søndagDet er dødt i nærheten ihvertfall... kjøpesenter og diverse er stengt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: I Kiel på en søndagKiel, om det ikke har endret seg voldsomt de siste par årene, er dødt som bare det på søndager. Husker Gubben og jeg endte opp på togstasjonen, for der var det i det minste en åpen koisk.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: I Kiel på en søndagKiel på søndager er som de andre sier her - dødt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: I Kiel på en søndag
Vi var der i fjor våres, og da var det ganske mange åpne kafeer. Så vi spiste frokost i solveggen og koste oss. Men jeg måtte se meg forøyd med å oogle inn gjennom vinduene på den store, fine økomatsjappa vi gikk forbi.
![]() |
#8 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: I Kiel på en søndagEr det ikke et akvarium eller museum o.l. i nærheten, da? Det kan jo være at femåringen ikke er så gira på shopping uansett.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|