|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva slags bakematte er ok å bruke?Jeg har lyst på en bakematte. Men hvilken kjøper jeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva slags bakematte er ok å bruke?Jeg har en jeg har kjøpt på jernia, husker ikke hva den heter. Helt ærlig syns jeg det er så pes å vaske den, så jeg bruker den mest til å kjevle marsipanlokk og andre ting som skal løftes opp etter at de er kjevlet ut. Den har merket av rundinger i forskjellige størrelser, det er jo ganske praktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva slags bakematte er ok å bruke?Denne er det tror jeg: http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=607250 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Unik
|
![]() Sv: Hva slags bakematte er ok å bruke?Har ein frå tupperware og ein i frå europris. Tupperware sin er tjukkare enn den andre men mindre. Brukar helst europris sin, tupperware sin er blitt guttungen sin.
![]() |
#6 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags bakematte er ok å bruke?Jeg har Tupperware sin, og var fornøyd med den inntil jeg fikk prøve svigermors (som er fra Invite).
![]() |
![]() |
#7 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva slags bakematte er ok å bruke?Tupperware sin er grei, men du må ha noe fuktig under for å holde den på plass.
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
![]() Sv: Hva slags bakematte er ok å bruke?Er veldig fornøyd med tupperware sin.. Ikke minst stekeunderlaget til tupperware i silikon. Minstemor bruker det til bakeunderlag når vi lager julekaker og sånt for da slipper figurene miste hoder og føtter når vi flytter på de.. Hiver rett i ovnen |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2012
![]() |
![]() Sv: Hva slags bakematte er ok å bruke?Tupperware sitt har en god overflate men jeg synes det blir slitsomt når det ikke ligger stødig, synes ikke det hjelper stort med fuktig håndkle under heller... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|