Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hva slags bakematte er ok å bruke?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-12, 14:28   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags bakematte er ok å bruke?

Jeg har lyst på en bakematte. Men hvilken kjøper jeg?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 14:37   #2
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags bakematte er ok å bruke?

Tupperware kanskje? Den ønsker jeg meg.

Gammel 26-02-12, 14:45   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en jeg har kjøpt på jernia, husker ikke hva den heter. Helt ærlig syns jeg det er så pes å vaske den, så jeg bruker den mest til å kjevle marsipanlokk og andre ting som skal løftes opp etter at de er kjevlet ut. Den har merket av rundinger i forskjellige størrelser, det er jo ganske praktisk.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 14:46   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Denne er det tror jeg: http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=607250

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 14:58   #5
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Har ein frå tupperware og ein i frå europris. Tupperware sin er tjukkare enn den andre men mindre. Brukar helst europris sin, tupperware sin er blitt guttungen sin.

Gammel 26-02-12, 17:16   #6
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg har Tupperware sin, og var fornøyd med den inntil jeg fikk prøve svigermors (som er fra Invite).

Den suger seg formelig fast på bordet, og er så lett og tøyelig at jeg bare vasket den ved å gni litt på den nede i oppvaskvannet.

Tupperware sin er også god på den måten at den har fantastisk god overflate, har ikke opplevd at noe har klisset på den. Men den må du "feste" på bordplaten ved hjelp av f.eks et fuktig kjøkkenhåndkle som du legger under.
Den er også stiv, og vanskeligere å vaske (dog trenger den kanskje ikke så mye mer enn å tørkes av med en klut).

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 17:21   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Tupperware sin er grei, men du må ha noe fuktig under for å holde den på plass.

Gammel 26-02-12, 22:02   #8
Pernille
Nybegynner

Pernille sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Pernille har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er veldig fornøyd med tupperware sin.. Ikke minst stekeunderlaget til tupperware i silikon. Minstemor bruker det til bakeunderlag når vi lager julekaker og sånt for da slipper figurene miste hoder og føtter når vi flytter på de.. Hiver rett i ovnen .

Pernille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 23:37   #9
Solsikken
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2012
Solsikken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tupperware sitt har en god overflate men jeg synes det blir slitsomt når det ikke ligger stødig, synes ikke det hjelper stort med fuktig håndkle under heller...

Solsikken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.