|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Billigste flybillettene - hvordan?Jadda, man lager ris til egen bak, og jeg innser det vil koste litt å transportere alle sammen til et varmt og deilig sted.
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billigste flybillettene - hvorda?www.flybilligst.com, med RyanAir.
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
![]() Sv: Billigste flybillettene - hvordan?Jeg synes finn.no sin søkemotor er veldig bra. Den har iallefall slått alle priser jeg har funnet på andre sider det siste året! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Billigste flybillettene - hvordan?RyanAir er vel av de billigste, har aldri brukt de selv. Har alltid havnet på SAS eller Norwegian sine sider.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Billigste flybillettene - hvordan?De motorene jeg har funnet stinker big time, dessverre, og finner bare sånne "12 timer, 4 flybytter"-alternativer.
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: Billigste flybillettene - hvordan?
Pluss at de lyver. De billigste alternativene eksisterer sjelden. Jeg er i alle fall møkklei av å fylle inn all reiseinfo, og så få melding om at reisen ikke eksisterer.
![]() |
#8 |
Passe aktiv
Enig. www.flybilligst.com linker rett til flyselskapet, det er bare en søkemotor, ikke reisebyrå.
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Billigste flybillettene - hvordan?Norwegians lavpriskalender er forresten fin om du ikke helt vet når eller hvor du skal reise.
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Billigste flybillettene - hvordan?Norwegian lyver egentlig også for du må betale ekstra for bagasjen + seteplass - og når alle andre bestiller seteplass så gjør man selv det også for at alle skal få sitte sammen...
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Billigste flybillettene - hvordan?Jeg betaler aldri noe ekstra på Norwegian.
![]() |
#12 |
fri
|
![]() Sv: Billigste flybillettene - hvordan?Jeg synes flybilligst.com er veldig grei fordi det er oversiktlig å se hvor og når det er fly til ulike steder. Billigflyselskapene tar alltid ekstra for bagasje osv, så det må man bare regne med kommer i tillegg. Å reise med Norwegian er jo kjekt, for da får man ofte trådløst nett på flyet, da trenger man jo ikke aviser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Muligens verdt å vente på
|
Jeg boikotter ikke Ryanair, men jeg synes sidene deres er helt hemningsløst dårlige. Mulig jeg er totalt på bærtur, men jeg klarer ikke å få opp en priskalender og må taste inn en sånn "er du et menneske eller en maskin"- kode for å sjekke hva billettene koster. Og vil jeg sjekke andre destinasjoner, er det på'n igjen.
Flybilligst var kjempefin, hadde samme oppsett som lavpriskalenderen til Norwegian. Det er noe sånt jeg vil ha, der man kjapt kan sjekke både destinasjoner og pris på ulike datoer.
![]() |
#14 |
Textrovert
|
![]() Sv: Billigste flybillettene - hvordan?Jeg synes Ryan Air sine sider er oversiktelige, når man klarer å filtrere ut alt blinget og all reklamen. :erfaren:
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Billigste flybillettene - hvordan?Men du må slå opp avgangssted for avgangssted, og destinasjon for destinasjon. Så for å komme fra Oslo (to steder) til Italia (xx steder) så blir det mange avganger å sjekke.
![]() |
#16 |
Textrovert
|
![]() Sv: Billigste flybillettene - hvordan?Joda. Det er sant nok. Jeg har sittet og svettet over de ulike kombinasjonene av Torp/Rygge/Stansted/Gatwick mer enn én gang.
![]() |
#17 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Billigste flybillettene - hvordan?Himmel og hav, enten er jeg sykt dårlig på å finne billetter, ellers er det rett og slett bare svindyrt pga. reisetidspunktet (rundt 14 juli). Nesten 20.000 for 2v + 2b til/fra Roma. Både Norwegian og SAS.
![]() |
#18 |
Passe aktiv
Du er nesten et halvt år for sent ute. ;0). Kan det lønne seg å fly via Oslo? Og se etter avgangen søndag morgen.
![]() |
#19 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Billigste flybillettene - hvordan?Men sjekk annen by da,dd! Vi flyr til Milano, derfra kan dere leie bil?
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Billigste flybillettene - hvordan?Jeg sjekker osm regel finn.no, også dobbelsjekker jeg om det er billigere åb estille rett fra flyselskapet etterpå. Det er litt hipp som happ.
Jeg betaler heller aldri noe ekstra. Vel, det hender med bagasje, men aldri sitteplass. Det kan man jo ordne selv på automatene når man sjekker inn. Det har aldri hendt meg at vi ikke har fått sitte sammen.
![]() |
|
|