|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hvilken søkemotor er best på helgereiser med fly+hotell?Har prøvd noen ulike, men får liksom ikke helt dreisen på det.
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken søkemotor er best på helgereiser med fly+hotell?Ingen?
![]() |
#3 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken søkemotor er best på helgereiser med fly+hotell?Jeg liker finn.no er når det gjelder søk etter flyreiser. De kombinerer gjerne ulike selskap for tur/retur hvis det blir billigst. Pass bare på å krysse av for direktefly, hvis du ikke er innstilt på å få med en haug med 20-timers reiser.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken søkemotor er best på helgereiser med fly+hotell?Takk for tips, da er det kanskje veien og gå å bestille fly og hotell hver for seg. Jeg sliter også med ørten mellomlandinger, og det gidder jeg jo ikke.
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvilken søkemotor er best på helgereiser med fly+hotell?Jeg bestiller alltid hver for seg. Først billige flybilletter, deretter hotell. Det er alltid lett å finne hotell etter formålet (familiereise/kjærestetur/venninnetur). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken søkemotor er best på helgereiser med fly+hotell?Høh, Helsinki var billig å fly til. Mon tro om det er noe å ta seg til der?
![]() |
#8 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken søkemotor er best på helgereiser med fly+hotell?Helsinki er en fin by! Spesielt på sommeren når man kan dra ut til Borgå.
![]() |
#9 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken søkemotor er best på helgereiser med fly+hotell?Eg har brukt hotels.com.
![]() |
|
|