|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ...... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 20-02-18 kl 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Knitpro – Hva trenger jeg?Det kommer litt an på. Er ikke det et bra svar?
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Knitpro – Hva trenger jeg?Jeg elsker knitpro-pinnene. Jeg har det største settet (deluxe?), noen ekstra vaiere, og de korte pinnene i de strl jeg pleier å strikke luer eller gensere i. Også har jeg en kobledings ti å koble sammen vaiere, veldig praktisk når man skal skifte fra kort til lang pinne, eller motsatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Knitpro – Hva trenger jeg?Jeg har knekt koden på å strikke strømper på rundpinne med magic loop, så jeg foretrekker det. Ellers er 15 cm strømpepinner fine.
![]() |
#6 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knitpro – Hva trenger jeg?Sjekk ut pinnene til Marte Helgetun også.. firkantete trepinner. De ser så gode ut og har godt rykte.
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Knitpro – Hva trenger jeg?Det finnes firkantede Knitpro også. Jeg har i str. 4, men har ikke fått prøvd dem enda.
![]() |
|
|