|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() [Hage] ArbeidsbytteDet er mye mer hyggelig å arbeide i hagen sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage] ArbeidsbytteFlott forslag. Oslo er litt langt unna, men håper du får god respons |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage] ArbeidsbytteFor et flott tiltak! Jeg er slett ingen hageekspert, og har heller ikke særlig grønne fingre, men er ganske "handy". |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: [Hage] ArbeidsbytteFor et utrolig hyggelig initiativ. Jeg vil gjerne være med. Jeg er helt håpløs på hagestell.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [Hage] ArbeidsbytteDet var et veldig godt forslag! Jeg har ingen hage, men en parsell som trenger vårdugnad etterhvert, og det bytter jeg gjerne i å hjelpe til med en vårdugnad i en annen hage også.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Hage] ArbeidsbytteSå bra at vi er flere! Da kan vi vel komme med forslag på datoer og så kan vi i hvert fall bestemme preliminært. Det viktige for meg er ikke at man skal telle timer, det kan bli slik at A hjelper B og B hjelper C og C hjelper A. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage] ArbeidsbytteUtrolig kul idè! Jeg bor litt for langt unna, men noe sånt kunne jeg godt tenkt meg. Jeg er noen ganger litt misunnelig på mine to kvinnelige naboer (som er samboere). De holder alltid på sammen og går rundt i hagen og pusler og skravler.
![]() |
|
|