Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Helgetur med DFDS, med barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-12, 17:48   #1
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Helgetur med DFDS, med barn

Kan det bli hyggelig?

Vi var med Magic for en god stund siden, før snuppa ble født, det var kjempe koslig. Show, kino, badeland, god mat osv. Tiden gikk fort, pengene fløy og ungene husker det så godt og vil tilbake!!
Nå i dag fikk jeg en tilbudskode på DFDS, jeg vet den ikke er så flott som Magic altså, men er det ok å ta en tur? Man får jo i alle fall 7 timer i København, det blir jo et godt avbrekk fra båten.
Skal betale 3094,- ink lugar, 2-rettersmiddag en vei, koldtbord en vei og frokost begge morgene. Samt et sånn "frikort" for barn, som innholder inngang bading, litt små stæsj, is og brus ++

Noen som har vært på denne båte, Crown of Scandinavia?

Ungene er snart 2, 6 og 10 år.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 17:58   #2
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helgetur med DFDS, med barn

Jeg har, men ikke med barn. Er ikke så veldig mye å gjøre på båten, men mulig det år an å bade. Min hadde nok syntes det var kjekt da, og København er jo fint. Blir sikkert en fin tur.

Gammel 05-03-12, 18:02   #3
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har vært, det er helt ok. Ungene liker bading og shopping (godteri). Softismaskin i restauranten er topp. En er jo bare i båten fra ca 16-17 og til leggetid, to kvelder, så det blir egentlig aldri kjedelig. København i sju timer er nydelig!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 18:08   #4
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Og etter å ha lest et par tråder her inne, var jeg inne på DFDS å gjorde om lugarene til to slike med dører i mellom. Det var bare et par hundre kroner ekstra. Da kan vi jo ha litt plass når de etter hvert legger seg.
Tror vi hopper på, må bare høre med mannen.

Takk for svar!!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 18:11   #5
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi skal med DFDS til København i pinsen med barna. Men vi skal ha en overnatting i København i tillegg. Vi vil ha med oss Tivoli. Som sagt er det ikke mange timene på båten. Litt går jo til spising og handling og å se på vei ut og inn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.