|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Helgetur med DFDS, med barnKan det bli hyggelig?
![]() |
![]() |
#2 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Helgetur med DFDS, med barnJeg har, men ikke med barn. Er ikke så veldig mye å gjøre på båten, men mulig det år an å bade. Min hadde nok syntes det var kjekt da, og København er jo fint. Blir sikkert en fin tur.
![]() |
#3 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Helgetur med DFDS, med barnVi har vært, det er helt ok. Ungene liker bading og shopping (godteri). Softismaskin i restauranten er topp. En er jo bare i båten fra ca 16-17 og til leggetid, to kvelder, så det blir egentlig aldri kjedelig. København i sju timer er nydelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Helgetur med DFDS, med barnOg etter å ha lest et par tråder her inne, var jeg inne på DFDS å gjorde om lugarene til to slike med dører i mellom. Det var bare et par hundre kroner ekstra. Da kan vi jo ha litt plass når de etter hvert legger seg.
![]() |
![]() |
#5 |
trenger lading
|
![]() Sv: Helgetur med DFDS, med barnVi skal med DFDS til København i pinsen med barna. Men vi skal ha en overnatting i København i tillegg. Vi vil ha med oss Tivoli. Som sagt er det ikke mange timene på båten. Litt går jo til spising og handling og å se på vei ut og inn.
![]() |
|
|