|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() FB-problemstilling (venneforespørsel)Nå sitter jeg med min aller første venneforespørselutfordring. Og jeg må le, for det er en merkelig situasjon.
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Jeg synes det er rart, og har ikke venner på FB som jeg aldri har truffet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Noen er venner med alle, venner av venner og sender vel forespørsel til alle de ser har bittelitt tilknytning i kretsen... mens andre ikke er så opptatt av mengde og har en liten krets.
![]() |
#5 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Kan hun være sjalu til tross for at det er et tilbakelagt kapittel for din del? Tror jeg ville avslått, men sendt en høflig melding om at du bare legger til folk du kjenner på FB eller noe sånn. Synes vanlig vis ikke man trenger å forklare, men tror jeg ville gjort det akkurat i dette tilfellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
By the Sea
|
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Ja, altså eksen er en kjernekar og jeg kan faktisk enda kjenne at jeg savner familien hans - derfor var det stor stas å finne søstera på FB. Jeg synes jo det er litt sosialt klønete av denne kona å legge meg til, jeg må si det. Men jeg synes på et vis at dette skiller seg fra andre rare henvendelser - jeg legger heller aldri til noen jeg ikke kjenner - men jeg har kvaler med dette, for det kan jo virke som jeg lager et issue ut av det ved å avvise? selv om jeg ville gjort det i alle andre tilfeller der jeg ikke har møtt folk.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Det hørtes bare helt merkelig ut, å sende venneforespørsel til noen en aldri har møtt eller snakket med. Men som noen over her nevner, noen der inne samler jo på venner.
![]() |
#10 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Jeg hadde lagt henne til, morsomt da!(synes jeg) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Jeg har ikke engang lagt til eksen, da er dama hans i alle fall utelukket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Jeg hadde lagt henne til, hvis eksempel er hyggelig er jo sikkert hun det også? Det går jo an å legge henne til, også sende en hyggelig melding om at du lurte litt på om fet kanskje var en feil og du ble litt redd for å kløne det til, men hyggelig at hun vil bli kjent. Eller noe sånt. Viser hun seg å være en sjalu gærning sletter du henne bare.
![]() |
#13 |
By the Sea
|
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Kollegaene mener jeg bør legge henne til - de mener hun sikkert bare er et utadvent og sosialt menneske som synes det er interessant å ha kontakt med alle som kjenner mannen hennes.
![]() |
#14 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Jeg ignorerer folk jeg ikke kjenner. Men hvis du har litt lyst å gjenopprette kontakte med denne familien, så er det kanskje et skritt på veien å akseptere venneforespørselen hennes? Jeg tror kanskje jeg ville akseptert hvis jeg hadde en klar intensjon om å bli kjent med henne.
![]() |
#15 |
Fortynnet
|
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Jeg hadde aldri i livet lagt til noen jeg ikke kjente, på et sånt grunnlag. Men jeg er veldig selektiv med hvem jeg har på Facebook og syns absolutt ikke det at noen sender meg forespørsel er grunn nok til at jeg skal godta den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Jeg hadde lagt henne til. Jeg tenker som deg at det kan sende noen uheldige signaler om du ikke gjør det. Jeg tror også, som kollegaene dine, at hun bare vil være hyggelig og utadvendt.
![]() |
#17 |
wizzzard
|
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Eg hadde avvist, trur eg. Kanskje med ein liten beskjed om at eg trur ho må ha trykt feil eller noko?
![]() |
#18 |
can-jur
|
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Om det blir rart å ignorere henne kommer veldig ann på hvordan du bruke fb.
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Jeg synes vel egentlig det er god nok grunn å avvise en venneforespørsel bare fordi dette mennesket eventuelt mener at det er "hyggelig og utadvendt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
By the Sea
|
![]() Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)Jeg anser FB som åpen for hele verden (selv om jeg har lukket profil) - så jeg legger til folk som spør og som jeg kjenner litt og behandler på ingen måte FB som dagboka mi eller verner spesielt godt om siden min og sånn.
![]() |
|
|