Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

BRÅstart på dagen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-07, 09:00   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

BRÅstart på dagen

Sitter og jobber og aner fred og ingen fare da Max (hunden vår) lir spinnvill her og bjeffer som besatt
Kikker ut i hagen og hele hagen nærmest er full av Politi og Politihund
Min hage altså

Jeg sov dårlig i natt og det var noen lyder, men jeg er så trøtt om natten at jeg sovnet igjen
Men var småvåken flere ganger

Gikk ut og deter en luring som har crosset tvers over vår hage i stjålet firehjuling, knertet det ene gjerdet og kommet nesten gjennom hekken på den andre siden
Svært hull i den flotte hekken

Politiet driver nå søk i hagen med hunden

Flotte greier

Han som eier firhjulingen anmelder saken og vi kan kreve erstatning for ødeleggelsene
det er vel sannsynligvis vårt forsikringsselskap som må punge ut
Har vært og snakket med Politiet ute her, fått navn etc

Gammel 27-03-07, 09:01   #2
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BRÅstart på dagen

Gammel 27-03-07, 09:02   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

For en start på dagen!!
Det er det verste. Hva søker de etter forresten?
Har de tatt karen?

Uff

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 09:04   #4
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjokkstart!!!!

Håper de får løst saken, og at dere slipper mye styr med å få ordna opp....

Gammel 27-03-07, 09:09   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vet ikke, de ville ikke si så mye, men mens jeg pratet med hun Politidamen, løp en av de andre Politifolkene veldig fort etter hunden

I nabohuset bor verdens søteste gamle dame, faktisk gamle barneskolelærerinen til mannen min
Hun er alene og rundt 80 år.Jeg sa at jeg håpet ikke hun ble altfor urolig,det er tross alt i hennes hage denne firehjulingen står

Utrolig surt dette.Vi har gledet oss veldig til å ta i bruk den nydelige store hagen og så har en idiot crosset over plenen og harvet den opp slik
Akkurat der han har kjørt var det veldig fuktig på søndag, men jeg fikk ikk egå ut på plenen å se nærmere på skaden pga Politihunden og søket det holdt på med

Håper virkelig ikke dette er noe veldig alvorlige greier

Gammel 27-03-07, 09:27   #6
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Huff så skummelt. Håper hagen kommer til orden igjen slik at dere får brukt den, og at de tar råkjøreren.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 09:30   #7
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Oi! Det var litt av ein start på dagen! Slike idiotar som herjar rundt og har moro av å øydelegge andre sine ting (og hagar), skulle jammen fått både rydda opp etter seg og reparert det som var blitt øydelagt. I tillegg til å betale ei klekkeleg bot og ertstatting, sjølvsagt. Kanskje konsekvensane av det dei har gjort hadde gått opp for dei då?

Håpar at dei får tak i vedkomande, og at resten av dagen din blir mykje betre!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 09:37   #8
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

:shock: For en opplevelse! Håper det går greit å utbedre skadene.

Gammel 27-03-07, 09:58   #9
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff så ekkel opplevelse. Håper det går bra med den gamle nabodamen din. Du får gå å ringe på hos henne og gi henne en fyrstekake og en kopp kaffe, det pleier å roe nervene på gamle damer.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 10:04   #10
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Oi, det var litt av en start på dagen! Og stakkars gamle damen.
Får håpe dere ikke får altfor mye jobb med å reparere hagen, da.

Gammel 27-03-07, 10:26   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Har nettopp vært ute i hagen
Det ser helt grusomt fælt ut forøvrig

Saken er at noen har brutt seg inn i en garsje i natt
Faren til han som eier denne svære firehjulingen,en Arctic Cat,våknet og fulgte etter i bil
Det hadde visst gått veldig fort for seg
Tyven har rast gjennom noen gårdsplasser og uheldigvis kun vår hage
Gjerdet og hekken på den ene siden er ødelagt og den gamle meget kraftige poppelhekken på den andre siden er også ødelagt
Han har prøvd å kjøre gjennom , men den er så kraftig og bred, at da han nesten var over, kom han ikke videre

Iflg Politiet blir det forsikringssak.Vi får papirer derfra.

Men, siden det var så stort oppbud av Politi og hund, lurer jeg på om det er noe annet denne karen har gjort jeg
Politiet måtte snakke med Ine også,så jeg måtte vekke henne og hente henne opp

Han som eier denne firehjulingen har en minigraver, så han skulle hjelpe til å få det pent igjen sa han

Gammel 27-03-07, 10:28   #12
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Slike personer skulle fått hagereprasjon i straff.
Det er sikkert litt oppfarende med denne type action på morgenkvisten, hvertfall for gamle, snille damer.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 10:33   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Huff ja, men heldigvis hun hadde sovet som en stein i natt sa hun
Hun er så søt, kan tenke meg hun var en kjempefin lærer.(mannen sier så ihvertfall)

Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg kikket ut ihvertfall....er det action film eller min hage "stilen"

Og jeg ble også redd selv

Gammel 27-03-07, 13:33   #14
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Er det mulig!? :serformeghagen: Håper dere får ordnet opp i dette raskt. Så trist å få hagen ramponert nå til våren.

Gammel 27-03-07, 13:37   #15
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff så skummelt, så uheldige dere har vært.
Tenkte akkurat på at det var bra han ikke traff huset!
Håper dere får en rask avklaring i.h.t. forsikringen.

Gammel 27-03-07, 13:39   #16
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Guri land - er det mulig? Er egentlig mest imponert over at du klarte å sove deg gjennom dette jeg!

Hilsen hun som våkner av at barna snur seg i sengene

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.