Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Radioprogrammer

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-12, 10:14   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Radioprogrammer

Før lyttet jeg mye på radio og hadde god oversikt over programmer som jeg likte. Har hatt en lang periode hvor andre har vært raskere enn meg med kontrollen, slik at det enten er tv eller radio type energy og hitlister som står på. Derfor har jeg mistet oversikt over de gode radioprogrammene. Jeg trenger tips og er åpen for alle typer og sjangre.

Hvilke radioprogrammer er du glad i?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 10:18   #2
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Radioprogrammer

Dagsnytt 18.
Og så liker jeg egentlig godt, men tar meg for tiden sjelden tid til, det som tidligere het Sånn er livet og Verdt å vite. Spekter heter det vel nå.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 10:22   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

... Hvis dere har kanal og tispunkt blir jeg veldig glad. (Dagsnytt 18 skjønte jeg helt av meg selv

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 11:31   #4
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

... Hvis dere har kanal og tispunkt blir jeg veldig glad. (Dagsnytt 18 skjønte jeg helt av meg selv

Spekter går også på P2. Tid vet jeg ikke noe om, for jeg laster det alltid ned.

Gammel 10-03-12, 11:48   #5
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Ekko, på P2

http://www.nrk.no/programmer/sider/e...mfunnsprogram/

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 11:50   #6
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Ekko var det forresten jeg mente, ja!

Gammel 10-03-12, 11:57   #7
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan anbefale Radioselskapet på NRK P2 på hverdager fra 11-12.30. Dessverre får jeg det ikke så ofte med meg. Med det er interessante vinklinger på aktuelle saker både innenlands og utenlands, og bra musikk.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.