|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Antrekk hos fotografJeg skal fotografere babyene mine for første gang hos fotograf. De er 11 og 14 år og syv måneder. |
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Antrekk hos fotografJeg synes hvitt funker, mens andre mener det bør være farge i det. Svart liker ikke jeg så godt, mens det er andre som synes det er supert. Jeans og grove stoffer er veldig ok synes jeg. http://www.fotografeidsmo.no/Familie/Grupper.html Her er endel fotografbilder, så kan du kikke litt og se hvordan du liker ting.
![]() |
#5 |
Aquademiker
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Antrekk hos fotografHvis bakgrunen er hvit bør det være farge på skjorta.
![]() |
#6 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Antrekk hos fotografVanlig dongeriblå farge på buksa, og hvite t-skjorter er lekkert på bilde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Antrekk hos fotografJeg tenker ikke hvit bakgrunn nei. Men hvit bakgrunn er kanskje egentlig vel så kult? :drøfter: |
![]() |
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Antrekk hos fotografRene farger funker. Men det er også kult at de har på noe de liker. Det finnes vel ikke noe sånt som et tidløst antrekk med unntak av nettoen tror jeg, og det er jo litt morsomt å ha på dem noe som er slik de er nå også.
![]() |
#10 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Antrekk hos fotografSist vi tok familiebilder var det med hvit bakgrunn, typisk Fame.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Antrekk hos fotografJeg kan ha rød på babyen, blå på mellomste og sort på eldste, også jeans på alle tre? |
![]() |
![]() |
#13 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Antrekk hos fotograf
Det høres bra ut. Det første avsnittet, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Antrekk hos fotografRene klær er det beste. Er ikke så viktig hvilke farge det er bare ikke mye mønster. Det er barna som skal vinne fokusen ikke klærene. Hvit går fint, klare andre farger er supert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Antrekk hos fotografJeg kunne vist deg noen eksempler på både lysegrønn og brunsort litt ujevne bakgrunner som funker fin-fint, men ikke her - da må det en tråd på M2 til. (nei æsj, jeg satser på at du sitter klistret til tråden og leser fort, så fjerner jeg dem igjen om noe minutter) Sist redigert av m^2 : 08-12-12 kl 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Antrekk hos fotografWow! |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Antrekk hos fotografVeggen er hvit. Sort bakgrunn blir dødskult! |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Antrekk hos fotografFørste tanken var egentlig favoritt-trøya til eldste, LSK-trøya mellomste alltid går i og strømpis og body på mini, fordi det er sånn de ser ut. Jeg skal tenke på om de ikke bare skal ha det. |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Antrekk hos fotografSant det var kult? Lillegutt så liksom helt seg selv ut han, i ullundertøyet sitt! Sist redigert av m^2 : 08-12-12 kl 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|