Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Beste Outlet/Mall i New York

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-12, 21:19   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Beste Outlet/Mall i New York

Noterer meg noen adresser her som skal besøkes - men jeg mangler ett shoppingmall eller Outlet, ser det er noen å velge i, men jeg vil ikke bruke flere dager, kun 1 - hvilket er best?

Woodbury Common Premium Outlet?
Jersey Gardens New Jersey?
Tanger Outlet Long Island?
Century 21 v/Ground Zero?

Gammel 11-03-12, 21:33   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beste Outlet/Mall i New York

Woodbury Common er grei synes jeg, godt utvalg, lett å komme seg dit.

Jersey Gardens lurer jeg på om jeg var på for 20 år siden, eller nei, det var nok heller en som lå i nærheten av the Meadowlands i New Jersey.

Century 21 har jeg hørt her endel godbiter, men jeg har faktisk ikke vært der til tross for at jeg har vært mye i New York da jeg bodde rett utenfor noen år.

Jeg tror jeg ville valgt Woodbury. Det ligger også en i Connecticut, husker ikke navn, men den er nok verre å komme seg til fra NYC.

Gammel 11-03-12, 23:33   #3
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg likte veldig godt Woodbury, selv om det er et stykke med buss. Kjekt med oversiktelige butikker, en for hvert merke.
Century 21 synes jeg ble for rotete.

Gammel 11-03-12, 23:38   #4
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Har bare vert på Century 21. Der var det mange go'biter, men synes det var trangt og kronglete å finne frem. Mann og barn fikk klaus etter en liten stund så de gikk ut for å se på Ground Zero mens jeg sto i div. køer.

Gammel 12-03-12, 08:14   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi likte Jersey Garden i New Jersey veldig godt. Lett å komme seg til og fra med buss, veldig oversiktelige butikker. Husk å ta med pass, så får du et ekstra rabattkuponghefte hos conciergen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.