|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Beste Outlet/Mall i New YorkNoterer meg noen adresser her som skal besøkes - men jeg mangler ett shoppingmall eller Outlet, ser det er noen å velge i, men jeg vil ikke bruke flere dager, kun 1 - hvilket er best?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste Outlet/Mall i New YorkWoodbury Common er grei synes jeg, godt utvalg, lett å komme seg dit.
![]() |
#3 |
Javel
|
![]() Sv: Beste Outlet/Mall i New YorkJeg likte veldig godt Woodbury, selv om det er et stykke med buss. Kjekt med oversiktelige butikker, en for hvert merke.
![]() |
#4 |
snur
|
![]() Sv: Beste Outlet/Mall i New YorkHar bare vert på Century 21. Der var det mange go'biter, men synes det var trangt og kronglete å finne frem. Mann og barn fikk klaus etter en liten stund så de gikk ut for å se på Ground Zero mens jeg sto i div. køer.
![]() |
#5 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste Outlet/Mall i New YorkVi likte Jersey Garden i New Jersey veldig godt. Lett å komme seg til og fra med buss, veldig oversiktelige butikker. Husk å ta med pass, så får du et ekstra rabattkuponghefte hos conciergen.
![]() |
|
|