|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Yttertøy på asfaltLeser side opp og side ned her inne om skalltøy. Nå er snøen så og si borte, i helgen røyk det to bukser, en vinterbukse fra Reima, som var helt fin til snøen gikk, nå tror jeg noen har kjørt den gjennom kjøttkverna... og en skallbukse fra POP. Fryktelig irriterende. Men holder virkelig tøyet til barna deres nå? Veldig i tvil om hva jeg skal kjøpe inn til guttene nå. Mellomste har HH skallbukse, men tenkte det skulle være regnbukse i sommer da, så vet ikke om jeg tør bruke den nå... Eller bruke den og satse på å kjøpe en ny senere.... Hadde tenkt han skulle ønske seg skallbukse i bursdagsgave, men kjedelig om de ikke holder mer enn dette. Minsten skulle jo bruke skallsettet sitt gjennom våren i barnehagen, men hvor mange lapper må til da.... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Yttertøy på asfaltPOP buksa vår har holdt seg godt, jakken har noen smårifter på brystet, men den er også brukt mer. Tror settet er 1,5 år og brukt i minst tre lange sesonger.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Yttertøy på asfaltTja. Eldste på 7 fikk ny HH skallbukse nå i februar, brukt litt etter det og nå har den tre hull. Jeg kjøpte skogstad til henne i helgen, skal være mer slitesterk
|
|
|
#4 |
|
superbruker
|
Sv: Yttertøy på asfaltDenne tiden er drepen for yttertøyet. Nå tar jeg frem klær som nesten for små, gammelt og slitt. Har jeg ikke noe, kjøper jeg det billigste jeg finner. Samme med (inne)bukser.
|
|
|
#5 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Yttertøy på asfalt
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Yttertøy på asfaltHer brukes klærne stort sett på bar mark, året rundt. Poden har Reimatec+, og det holder stand. Dressen hans har vært i bruk to sesonger nå, og den er ikke utslitt. Skallbuksa er også Reimatec+.
|
|
|
|
#7 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Yttertøy på asfaltFra 7-10 år var det absolutt ingenting igjen av yttertøyet til W. Han brukte opp alt!
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Yttertøy på asfaltSå vi er ikke alene :-D Ja må finne noe rimelig, men vil gjerne at det er vanntett også da, for det er skikkelig sørpe ute. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lindex har rimelig med vannsøyle på 10 000. Vi har jakken fra i fjor, holder tett. HH tech er heller ikke så dyrt og holder tett.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Yttertøy på asfaltSkjønner jo hvorfor det er så lite brukt å få tak i.... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sv: Yttertøy på asfaltJa, etter 4-års alder er det lite på finn, sikkert fordi det er oppbrukt.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Yttertøy på asfaltJeg har veldig flotte lite brukte Bergansbukser å selge |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Og jeg dør etter å kjøpe dem, men mannen får bare halv lønn fordi han begynner i ny jobb til uka, så jeg er usikker på om jeg kan bruke penger på Bergans nå |
|
|
|
![]() |
|
|