|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Teofelias tråd om York og området rundtEtter at vi bodde fire måneder i York i 2010, har jeg fått en del henvendelser med spørsmål om hva som er fint å se og gjøre i dette området. Under finner du en del av de tingene som vi gjorde da vi var der og som jeg synes det er verdt å anbefale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtCastle Museum |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtNational Railway Museum |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtCastle Howard Sist redigert av Teofelia : 13-03-12 kl 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtCastle Howard 2 Sist redigert av Teofelia : 13-03-12 kl 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtThe Hogwarts express (aka Noth Yorkshire Moor Railways) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtNordover Sist redigert av Teofelia : 13-03-12 kl 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtAlnwick Gardens Sist redigert av Teofelia : 13-03-12 kl 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtNår man først er i området, kan jeg varmt anbefale et beøk hit: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtBeamish museum Sist redigert av Teofelia : 13-03-12 kl 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtBeamish museum 2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtÅh- jeg skal til York en gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtTusen takk for masse flott inspirasjon! Noe av dette har vi fått med oss de to gangene vi har vært i York, men det er fortsatt masse spennende å se på! Mannen søster bor i York, så egentlig burde vi reist dit oftere!
![]() |
#14 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtTusen takk, dette var gøy å lese og til inspirasjon! Vi skal absolutt på en sånn ferie innen få år.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 13-03-12 kl 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pauset
|
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtÅåååh..... Var der for mindre enn en måned siden og besøkte min 18- årige sønn som går 2. året på videregående på York College. Det var en fantastisk by. Bare sentrum av byen var en severdighet i seg selv. Jeg har såååååå lyst til å dra dit eeen gang til. Vi bodde midt i byen og det gikk busser omtrent hvor du ville. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtForbidden to talk to the plants! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtArti å lese og se bilder!
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Teofelias tråd om York og området rundtÅhhh, nå fikk jeg gode minner fra studieturen til York altså. Var der 3 uker da jeg tok engelsk grunnfag på 90-tallet. Fantastisk flott by!
![]() |
|
|