Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fine stopp mellom Oslo/Jylland med bil?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-12, 13:57   #1
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fine stopp mellom Oslo/Jylland med bil?

Vi lurer på å kjøre Oslo-Jylland, og lurer på å stoppe underveis. Har vurdert overnattingssopp underveis eller bare stopp for å se litt på veien. Reiser i juli. Noen som har tips til fine steder å stoppe underveis? Vi reiser med to barn, 1 på 9 og en på snart 4.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 14:01   #2
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Fine stopp mellom Oslo/Jylland med bil?

Dere kan kjøre ned til Gøteborg og ta ferge over derfra. Tar bare 3-4 timer om jeg ikke husker feil. På veien dit finnes det mange fine plasser nedover svenskekysten. Også har du selvfølgelig Liseberg i Gøteborg.

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-12, 11:14   #3
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har vurdert gøteborgfergen. Problemet er at fergeturen er så kort at vi må sove over et sted. Stopp før Gøteborg er ike så veldig aktuelt da det kun tar 3-4 timer dit. Tidsmessig er jeg usikker på om det lønner seg mtp at vi skal helt syd i Jylland. Vi lurer derfor på å kjøre hele veien.

Et alternativ er jo selvsagt stopp i enten Gøteborg og/eller køben, men andre steder er også av interesse. Tenker feks to netter på hotell. Gutta hadde elsket Liseberg, men vi var der for 2 år siden. Er det noen andre parker man event kan dra til?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-12, 11:18   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bonbonland på Sjælland er gøy for store og små. Hvis dere skal kjøre hele veien, må dere uansett krysse Sjælland, og det er fint rundt Næstvedt, hvor BonBonLand ligger. Karrebæksminde er nydelig, og ellers er det plenty av muligheter der. Fyn er også superkos, synes jeg. Egeskov Slot og Odense og alle de nydelige småbyene og herregårdene. Jeg kjenner at det er ganske dejlig å være norsk i Danmark. God tur. (Jeg har ikke tid til å finne linker til deg nå, men alt jeg har foreslått er lett google-bart.)

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.