|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Kan man få trøbbel med å komme inn i USA pga. ting man poster på Facebook?Dette er kanskje et paranoid spørsmål og mulig dere kommer til å pekele av meg, men læll ...
![]() |
#2 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kan man få trøbbel med å komme inn i USA pga. ting man poster på Facebook?Det paret var vel nektet innreise fordi mannen skrev direkte trusler mot landet/graven til en kjendis? De sitter vel ikke å googler navn mot bilder og sånt? Men jeg vet ikke altså. Vi fikk masse spørsmål/pes fordi tilfeldighetene ville at vi ankom new York nøyaktig to år etter at vi ankom orlando, og de synes det var et merkelig tilfelle.
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kan man få trøbbel med å komme inn i USA pga. ting man poster på Facebook?
Ja, de henger seg opp i så mye rart. De var veldig skeptiske forrige gang vi reiste til USA hele familien fordi vi ikke hadde samme etternavn alle sammen.
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kan man få trøbbel med å komme inn i USA pga. ting man poster på Facebook?Jeg veit en kompis av oss hadde trøbbel med å komme inn i USA for noen år siden, for han hadde vært mistenkelig mange ganger i Russland.
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kan man få trøbbel med å komme inn i USA pga. ting man poster på Facebook?
Ja, det får være måte på hvor viktig man selv tror man er i den store sammenhengen, men jeg fikk litt iiiik-følelse da jeg så det bildet på FB-siden til eldstemann. Jeg har allerede lagt ned veto mot bruk av kommunistsymboler og svært støtende death metal-t-skjorter ved innreise.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan man få trøbbel med å komme inn i USA pga. ting man poster på Facebook?Nei, det kan jeg absolutt ikke tenke meg. De har sikkert bare et program som sjekker opp mot passnummer og eventuelle tidligere passnummer, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man få trøbbel med å komme inn i USA pga. ting man poster på Facebook?Men ha for guds skyld adressen dere skal bo på for hånden. Det er ikke gøy å bli avhørt av amerikansk grensepoliti i timesvis. :been there, not sure I´m returning" |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|