|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() PC tilbake fra service, men vil ikke koble seg til nettLaptopen min har innebygd nettverkskort. Da den var ny, måtte jeg ikke installere noe som helst, jeg kunne bare søke etter trådløse nettverk og koble meg på. Nå er den tilbake fra service og har fått ny harddisk, og når jeg nå søker etter trådløse nettverk, påstår den at den ikke finner noen.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PC tilbake fra service, men vil ikke koble seg til nettHar du rett ipadresse til ditt eget nettverk? Det kan hende verkstedet har endret den for å teste.
![]() |
#3 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: PC tilbake fra service, men vil ikke koble seg til nettDet ligger helt sikkert ikke inne riktige drivere dersom de har byttet harddisken. Fulgte det med en CD med maskinen? Putt inn den og installer driverne til nettverkskortet på nytt så ordner sikkert saken seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: PC tilbake fra service, men vil ikke koble seg til nettEr det den Windows product recovery-cden?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: PC tilbake fra service, men vil ikke koble seg til nettDet er verdt et forsøk. Lykke til.
![]() |
#6 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: PC tilbake fra service, men vil ikke koble seg til nettDet skal ikke være noen windows recovery CD tror jeg. Fulgte det ikke med en CD/DVD merket "drivers" eller noe slikt? Hva slags merke PC og nettverkskort har du forresten så kan jeg hjelpe deg og finne rette drivere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: PC tilbake fra service, men vil ikke koble seg til nettNei, det fulgte kun med en sånn product recovery cd + programmene.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: PC tilbake fra service, men vil ikke koble seg til nettSkavise. Hvis du går hit og legger inn serienummeret på PC'en din så kommer du til en side med drivere. Last ned driverne for det trådløse nettverkskortet ditt og installer det, så får vi se om det hjelper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: PC tilbake fra service, men vil ikke koble seg til nettTakk!
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: PC tilbake fra service, men vil ikke koble seg til nettNå har jeg innstallert driveren, men ingenting skjer. Den finner fremdeles ingen trådløse nettverk.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: PC tilbake fra service, men vil ikke koble seg til nettHvor er det trådløse modemet da?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: PC tilbake fra service, men vil ikke koble seg til nett
![]() |
#14 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: PC tilbake fra service, men vil ikke koble seg til nettTipper nettverkskortet er slått av jeg. Se i bruksanvisningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
The Million Dollar Man
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Sv: PC tilbake fra service, men vil ikke koble seg til nettMulig jeg misforstår, men hvis du får opp ikonet for trådløse nettverk under "nettverkskoblinger" er det sannsynligvis ikke driveren som er problemet. Uten driveren vil ikke maskinen vise dette ikonet.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PC tilbake fra service, men vil ikke koble seg til nettDa jeg hadde dette problemet på min Dell-maskin var svaret en tastekombinasjon på tastaturet (Fn+F2). Da var plutselig alt i sin skjønneste orden!
![]() |
|
|