Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dere som likte Lost og lignende - The River

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-12, 22:14   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som likte Lost og lignende - The River

Jeg er på episode 7 nå, og jeg måtte rett og slett ta en liten pause fordi jeg er litt skjelven. :hyl: Det er FOR spennende!
Det er en Spielberg-serie, og den er filmet med håndholdt kamera, noe jeg faktisk virkelig misliker ellers, men her funker det som gull. Og serien blir bedre og bedre for hver episode. Grøss og gru!

(Kilde: youtube.com)

Gammel 15-03-12, 22:20   #2
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Dere som likte Lost og lignende - The River

Hvor?

Dette høres ut som noe for meg

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 22:21   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg laster det ned, men det går på en eller annen kanal nå tror jeg. Mener å huske at jeg så traileren på tv for en stund siden. Jeg har ikke tålmodighet til sånt.
En av episodene involverer noen dukker som jeg fremdeles har mareritt om.

Gammel 15-03-12, 22:23   #4
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Oi, denne serien har jeg ikke fått med meg, men denne virket interessant ja. meneh, er det litt for spennende slik at jeg ikke tørr å sitte alene å se? Jeg er ganske lettskremt.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 22:54   #5
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Max som sender den trur eg. Såg ein halv episode og så blei det slått av her i huset. Det blei for dumt. Men serien er ikkje mynta på meg. Eg skjønte aldri fascinasjonen folk hadde over Lost.

Gammel 15-03-12, 23:00   #6
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Oooh! Interessant! Må sjekke om den kan lastes ned via eple-TV'en.

Gammel 15-03-12, 23:11   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Max som sender den trur eg. Såg ein halv episode og så blei det slått av her i huset. Det blei for dumt. Men serien er ikkje mynta på meg. Eg skjønte aldri fascinasjonen folk hadde over Lost.

Ja, jeg tror man bør/må like Lost-aktige serier for å like denne. Altså grøss/eventyr/sci-fi. Jeg er jo spillenerd og elsker spill som Silent Hill og Resident Evil, og denne serien har det preget.

Gammel 17-03-12, 20:58   #8
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Denne må jeg ta en titt på! Takk for tips, Dixie.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 23:49   #9
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker TV-serier, digget Lost og andre lignende serier, men The River ga jeg opp etter to episoder. Det ble litt vel mye for meg. Synes bare det ble teit.

Gammel 18-03-12, 07:39   #10
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Den ser jo spennende ut da, men jeg hater filming med håndholdt kamera. Jeg syns det er stressende og irriterende.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 07:49   #11
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Jeg liker den ikke. Har sett et par episoder og syns det er litt irriterende med den håndholde kamerat + at jeg ikke ble fenget av storyen. Men mannen liker serien godt.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 12:15   #12
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Jeg elsket Lost, men denne serien var bare teit! Ikke noe for meg nei..

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 12:42   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Jeg elsker TV-serier, digget Lost og andre lignende serier, men The River ga jeg opp etter to episoder. Det ble litt vel mye for meg. Synes bare det ble teit.

Her kan jeg signerer absolutt alt. Utrolig dårlig serie.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.