|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Noen som har vært i slike hytter i trærne?http://tretopphytter.no/statisk/3/
![]() |
#2 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har vært i slike hytter i trærne?Å så tøft!
![]() |
#3 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har vært i slike hytter i trærne?Har ikke vært - men fikk veldig lyst til det nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har vært i slike hytter i trærne?Ja, jeg mener at jeg leste at Maverick har prøvd?
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har vært i slike hytter i trærne?Har en veninnen som tok med mannen sin dit en helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Noen som har vært i slike hytter i trærne?Åh!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noen som har vært i slike hytter i trærne?Det var et program i sommer som hadde overnatting i trehytte. Jeg har og veldig lyst, men det er dårlig med muligheter nå, ser jeg. (hedda Kise og en annen dame som syklet rundt?)
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som har vært i slike hytter i trærne?Jeg vil i lerkehytta!
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Noen som har vært i slike hytter i trærne?Man parkerer ved hytten, usikker på om det er like fremkommelig om vinteren. Vi var der to netter, det var helt vidunderlig, stille og rolig. Masse fugler og ekorn og elg! Vi ville ha fullstendig stillhet, og det fikk vi. Har veldig lyst til å dra tilbake med barn, for naturopplevelsen er stor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Noen som har vært i slike hytter i trærne?
Det står at det er kjøring helt frem. Jeg har også lyst på lerkehytteopphold.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Noen som har vært i slike hytter i trærne?Det er innlagt-ish do og dusj, vann i svær varmtank som varmes opp ved hjelp av solcellepaneler. Gasskomfyr og vedovn. Åtte meter opp i et tre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
This is normal!
|
![]() Sv: Noen som har vært i slike hytter i trærne?Vi (to voksne, to barn) har også vært der, og jeg kunne tenkt meg å flytte dit. Det var helt supert. Litt magisk rett og slett. Å sove 8 meter oppe i luften i en veldig fin hytte, er noe alle bør oppleve.
![]() |
![]() |
|
|