|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Cala Bona?Jeg har egrntlig ikke behov for å dra et sånt sted, men det er noe av det rimeligste Ving har igjen for i sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vaklende
|
![]() Sv: Cala Bona?Jeg var der på kjærestetur for mange år siden (ca. 10), og da ser man med andre briller enn det jeg gjør nå. Men det var helt ok da. Anleggene lå litt for seg selv, med en liten havn, noen restauranter og strand en kort spasertur unna. Jeg følte vi var litt langt unna alt, men vi leide bil ett par dager og var i Palma og oppe i fjellene. Anlegget var fint og ganske nytt på det tidspunktet, eventuelt nyoppusset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Cala Bona?Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Cala Bona?Vi likte oss veldig godt i cala bona, mye bedre en i Alcudia.
![]() |
#5 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Cala Bona?Vi var der for 9-10 år siden med 2 barn. De storkoste seg med bading og sov (show) på kveldene. Vi leide sykler og syklet til stranden i Cala Millor, da stranden nedenfor resorten ikke var noe særlig. Men et helt greit sted. WYSIWYG.
![]() |
#6 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Cala Bona?Fin resort, og den er vel også relativt nylig pusset opp? Vi var der for noen år siden, og likte stedet godt. Vi bodde på Bouganvilla og hadde happy baby leilighet. Det lå også en fantastisk god, men relativt dyr restaurant rett ved, ved stranden. Selve fiskerlandsbyen er liten, men koselig. Reiser man til Cala Bona får man ikke mye liv og røre, men Cala Millor er litt livligere. Man velger egentlig også bort bading i sjøen, da det er et godt stykke til ok strand. Men bassengområdene er fine, og våre barn foretrekker basseng over sjø any day
![]() |
![]() |
#7 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Cala Bona?Vi synes det var helt topp med en 2-åring ihvertfall. Stranden rett ved er ikke all verden, men det er stille og rolig, og likevel gangavstand til dverse restauranter.
![]() |
#8 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Cala Bona?Vi koste oss veldig der. Jeg reiste alene med barna, og synes alt var helt pass stort, rolig tempo og småbyaktig. Litt lenger bort ligger det et litt større sted som heter Cala Millor, der er det fin strand også. Vi leide sykler og syklet endel. Hyggelig ferie, uten stress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Cala Bona?Takk for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Cala Bona?Vi var hverken på bamseklubb, show eller hadde all inclusive - det er jo helt frivillig. Men selvsagt er det charteraktig, det er jo charter. Starnden litt lenger unna er veldig fin (og befolket).
![]() |
#11 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Cala Bona?Jeg bestilte i går, faktisk, og er veldig spent på vår første ordentlige familie-charter-ferie. Drar litt tidligere - midten av juni og bare ei uke, sammen med foreldrene mine.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Cala Bona?vi likte oss godt på Cala Bona - charter, men ikke for charter. Koselig strandpromenade, ok utvalg av restauranter. Vi hadde frokost på hotellet, brukte basseng og bamseklubb. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|