|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med hotwire?Funker fint. Vi har brukt den et par ganger i USA. Venner av oss brukte Hotwire temmelig konsekvent på en tomånederstur der og var storfornøyde.
![]() |
#4 |
prokrastinator
![]() Sv: Erfaringer med hotwire?Vi var fornøyde. De to som gjorde det mye sa den holdt det den lovet for det aller meste, og et par ganger hadde de blitt veldig positivt overrasket.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Erfaringer med hotwire?
Nei, så lenge det er en shuttle er vi fornøyd. Vi trenger egentlig bare et sted å kræsje når vi ankommer, også hener vi bilen og kjører videre dagen etter.
![]() |
#6 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Erfaringer med hotwire?Vi brukte det i New York og var veldig fornøyde.
![]() |
#7 |
Textrovert
|
Interessant. Hvordan ser man om en anmeldelse er verdt å stole på? Jeg blir alltid forvirret av Tripadviser, så jeg trenger noen tips.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Erfaringer med hotwire?Nå bestilte jeg, og ble vel ikke akkurat superfornøyd. Endte opp med å betale 9 kroner mer enn standardprisen de hadde på hotellrom, men siden den siste hundrelappen var taxes, så gjelder ikke garantien deres.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
Tonen det er skrevet i, f.eks. Når folk er rasende over unfriendly staff, dårlig frokost osv. så gidder jeg ikke høre på dem. Det eneste jeg hører på er kommentarer om bråk og skitt. jeg hører også mer på business travelers enn folk som er på ferie, for de er ofte mer bereist og vet hva man får. De bæljer ikke om dårlig frokost på billighoteller, liksom.
![]() |
#10 |
prokrastinator
![]() Sv: Erfaringer med hotwire?Ja, og så kan man sjelden forholde seg til briter som skriver kritiske anmeldelser av sydenhoteller. De klager i 99 % av tilfellene over at det er for mange tyskere på hotellet.
![]() |
|
|