|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Strikkehjelp (nøstebarns undertrøye)Noen som har strikket den? Er akkurat kommet så langt at jeg skal strikke de to knappestolpene sammen, men hvordan gjør man det? To og to masker sammen med en tredje pinne, står det. Skjønner visst ikke helt hva de mener.
![]() |
#2 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikkehjelp (nøstebarns undertrøye)Du bare strikker som vanlig, bare at du tar med en maske fra hver pinne over på en ny. Tror jeg, er en stund siden jeg strikket den.
![]() |
#3 |
![]() Sv: Strikkehjelp (nøstebarns undertrøye)
Nå har jeg satt alle maskene på samme pinne. Skulle jeg strikket knappestolpene sammen før jeg satte alle maskene på samme pinne?
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikkehjelp (nøstebarns undertrøye)Om du har tatt en maske fra annenhver pinne over på en pinne, så kan du strikke to sammen, to sammen osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Strikkehjelp (nøstebarns undertrøye)Jeg pleier å sette alle maskene på én pinne, men ta annenhver fra hver del - dermed strikker jeg to og to sammen.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Strikkehjelp (nøstebarns undertrøye)Tusen takk alle sammen! Har fått det til nå.
![]() |
|
|