|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når man skal velge romtype på charterturJeg er dårlig på dette. Skal ikke bestille enda, men jeg kikker litt.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Når man skal velge romtype på charterturDere bør vel ha minimum to-roms? Vi dør litt av noe mindre, så det er ikke aktuelt. I sommer blir det heldigvis en tre-roms på oss i Italia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Når man skal velge romtype på charterturNår det står større vil jeg tippe de mener større enn det som er standard størrelse for deres rom. Hva det igjen vil si er jo ikke godt å vite.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Når man skal velge romtype på chartertur
Jeg vil også ha det ja, men alt er utsolgt, så da går det ikke. Mulig vi dropper hele greia pga. dette og reiser et annet sted ja. Så får vi bestille i bedre tid neste år.
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Når man skal velge romtype på charterturEn 1-roms leilighet er bare ett rom og bad, ja. Da er det som regel seng/er og kjøkken/spisekrok i samme rommet. Det dere hadde var nok 2-roms. Og det er et must, mener jeg.
Det betyr som regel ganske crappy og lite komfortable senger for barna.
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Kan jeg spørre hvor dere finner sånne leiligheter, hvor de ligger og hva de koster? :desperat: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Når man skal velge romtype på charterturJeg har sett at 3-romsleilighetene forsvinner fort. Vi bestilte sent i høst, og da begynte sånt allerede å bli utplukket. Vi klarer oss heldigvis med 2-roms.
![]() |
![]() |
#9 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Når man skal velge romtype på charterturHyac.:
![]() |
#10 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man skal velge romtype på charterturVi fikk oss en 3 roms gjennom Apollo for en mnds tid siden, men det var rimelig utplukket... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
I mål
|
![]() Sv: Når man skal velge romtype på charterturVi bodde forøvrig i en ettroms i 14 dager hele familien i Thailand ifjor, et slikt rom: http://www.ving.no/thailand/kamala/s...ach/happy-baby , men det var altså 35 kvadratmeter. Det var helt greit, men jeg ville vært mer tvilende til ettroms på et leilighetshotell. Det er nok atskillig mindre rom, ville jeg tro... Dessuten tror jeg nok jeg går for en toroms en annen gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Når man skal velge romtype på charterturDa dropper vi det. Skal bestille tur nå i helgen, men det blir ikke dette.
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Når man skal velge romtype på charterturJa, størrelse er jo en faktor. På det hotellet Dixie linker til, så står det at leiligheten er på 22-25 kvm. Det er lite.
![]() |
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Når man skal velge romtype på charterturToromsen på Rhodos var perfekt, hadde ikke trengt større overhodet. Men ettroms er for lite.
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Når man skal velge romtype på charterturJeg kom akkurat hjem fra ferie nå, og hadde 3-roms med 2 store soverom, det var superdigg. I sommer hadde vi 2-roms og det funket greit siden storebror sover så tungt (han sov i stua). Når ungene blir større tror jeg det må bli 3-roms, evt. 2 dobbeltrom ved siden av hverandre.
![]() |
#16 |
I mål
|
Det er helt klart. Den vi hadde i Thailand fungerte som sagt, men da var jo yngste baby og vi snakker 10 kvadrat større + helt nytt og fresht, utrolig lekkert, det kompenserte faktisk litt for størrelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
maler
|
![]() Sv: Når man skal velge romtype på charterturDet er godt å ha et soverom når man reiser med barn slik at man slipper å sitte i mørket etter leggetid. Men en ettroms ett sted kan være ganske lik en toroms et annet sted. Jeg hadde ettroms på kypros i fjor, den var kliss lik i størrelse og ordning som toromsen vi hadde på rhodos. Så man må helst se layouten på rommet for å vite hvordan det er organisert.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Vi har bestilt gjennom initalia, Gardasjøen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når man skal velge romtype på charterturDet fremgår vel av teksten hos Ving at større 1-roms er 25 kvm (mot 22 kvm på ordinær 1-roms).
![]() |
#20 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Når man skal velge romtype på charterturVi har ved et par anledninger hatt 1-roms på Sunwing resort (Kypros og Rhodos), og det fungerer helt ypperlig for oss. MEN da må man ha barn som sover som stener, som ikke reagerer på verken lyd eller lys etter de har sovnet
![]() |
![]() |
|
|