|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lider av tastleksi
|
KundebehandlingI dag hadde jeg en pussig opplevelse i en butikk som jeg hisset meg opp over, nok til at jeg har giddet å bruke energi på å tenke litt over saken etterpå.
|
|
|
#2 |
|
Tøff
|
Sv: KundebehandlingDet der hadde fått meg hoppe rasende, og en insinuasjon om at jeg var der for å stjele hadde tippet meg over i kategorien "farlig". Men så er jeg kravstor da.
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: KundebehandlingDet var noe spesielt. Jeg vet jo at barnevogner er et yndet redskap for butikktyver og at det er fryktelig frustrerende for butikkene, men disse har muligens valgt et noe pussig virkemiddel for å motvirke det. Ufattelig lite diplomatisk av ekspeditøren. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: KundebehandlingJeg hadde blitt veldig sur. Jeg syns du skal si hvilken butikk det er, så kan vi bytte på å gå dit og få damen til å løpe seg svett mens hun henter ting vi vil se på før vi går uten å kjøpe noe. |
|
|
|
#5 |
|
Tøff
|
Sv: Kundebehandling
Jaggu!
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: KundebehandlingOg vis hun sier at hun kan passe ungen, så svarer vi at vi virkelig ikke stoler på henne med en baby. |
|
|
|
#7 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KundebehandlingDæsken for en kundebehandling. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: KundebehandlingDamen må jo ha hatt en skrekkelig dårlig dag på jobben, men altså, er man alene i butikken med 1 kunde burde hun jo kunne skeie ut og bli med meg inn og hjelpe meg med å finne det jeg skulle ha. Og samtidig passe på at jeg ikke rappet alt jeg så.
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kundebehandling
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KundebehandlingMakan! Det var så langt fra kundevennlig som det går tror jeg.
|
|
|
#14 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KundebehandlingEr det mulig?
|
|
|
|
#15 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KundebehandlingHerlighet, hun må ha hatt en dårlig dag på jobb. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: KundebehandlingJa, jeg er egentlig ikke snn at jeg roper ut min vrede, men Princess på Stovner kommer ikke til å være førstevalget fremover.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: KundebehandlingHåper jammen du får en god unnskyldning fra hovedkontoret!
|
|
|
#20 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: KundebehandlingVeldig spesielt, ja. Å si til alle kunder som kommer at de egentlig er potensielle kjeltringer, gir jo et sjarmerende inntrykk og handlelyst. Mail er på sin plass, ja. Spent på hva de svarer! |
|
|
|
![]() |
|
|