|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() SAS til New York?Hvor lenge kan vi vente med å kjøpe billigbilletter når vi skal reise rundt tyvende juni? |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SAS til New York?Vi reiste med SAS i fjor. Babyting veit eg lite om, men film hadde dei.
![]() |
![]() |
#3 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: SAS til New York?Vi har ikke reist med SAS med baby, men andre vi har reist med (som ikke har vært like høykvalitetsselskaper) har det funket som fjell å reise med baby. Det kommer an på hva slags vogn du skal ha med. Skal du ha med "vanlig" vogn, blir den sendt med innsjekkingsbagasjen. Men den går i tillegg til tillatt bagasje. Så du må ikke ha en mindre koffert fordi du har med bag. I sommer hadde vi med en trille til treåringen, og da gikk vi fra den ved flydøren da vi dro, og fant den ved flydøren da vi kom frem. Da Tigerungen var baby var det ikke noe problem med varmt vann til flaska hennes, ihvertfall.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: SAS til New York?Og er det noe sted i fornuftig avstand fra New York hvor man kan leie en leilighet eller hytte eller noe og bade og kose seg en uke? |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: SAS til New York?Long Island har jeg alltid ønsket å dra til. Ikke langt unna og det ser hyggelig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: SAS til New York?Skal være flott på Montauk på Long Island. Ellers er det jo ikke så langt fra New York til strendene i New Jersey?
![]() |
#7 |
Klar
|
![]() Sv: SAS til New York?Direktefly høres ihvertfall særdeles innbydende ut hvis dere reiser med baby! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: SAS til New York?
Kult!
Jepp. De er godt under, til og med. |
![]() |
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: SAS til New York?Jeg kan sjekke med venninnen min som jobber i SAS, og har jobbet på den ruten hvordan ting er, hvis du ønsker. Hun har forøvrig reist den turen med gutten sin da han var veldig liten. De har mikrobølgeovn om bord til babymat, og varmt vann har de også.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: SAS til New York?HI: Må finne frem NJ boken min og lese litt. Det er fin kyst i New Jersey og lett å kjøre der er det også. Om dere orker å kjøre enda lenger så er det flott i Ocean City, Maryland, men det er jo et stykke, da.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: SAS til New York?Jeg får visst ta opp igjen denne tråden om et år. Det ble litt hektisk og litt dyrt i år. |
![]() |
![]() |
#12 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: SAS til New York?Vente med aa kjöpe billigbilletter? Jeg pleier aa faa de billigste billettene naar jeg booker reiser veldig tidlig, opptil et aar i forveien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: SAS til New York?
Jeg jobber i SAS. Det finnes ikke mikrobølgeovn i SAS-fly eller noen andre fly heller. Mikrobølgeovn i trykk-kabin fungerer særs dårlig. Det er ikke noe problem å få varmet babymat- det gjør crewet ombord gjerne.
![]() |
|
|