|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Hvor gjør man av juletreet fra i fjor når man ikke har bil?... og man tydeligvis har gått glipp av juletreinnsamlingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvor gjør man av juletreet fra i fjor når man ikke har bil?Gud av meg... For en nabo du har... Jeg har også en sånn nabo.. Spetakkelkari eller noe heter hun.. Hun dro juletreet med seg kl 01 om natten, bort til skogen og rullet det utfor en skrent, så ingen skulle se henne, men jeg så det jeg... Den sniken....
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gjør man av juletreet fra i fjor når man ikke har bil?Ringe renovasjonsfirmaet og be de hente mot avgift.
![]() |
#7 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hvor gjør man av juletreet fra i fjor når man ikke har bil?Naboen vår gikk glipp av juletreinnsamlingen, men valgte å late som det ikke hadde skjedd, og satte treet der innsamlerne hentet det dagen før. Vips ble det borte. Julemagi.
![]() |
#11 |
Originala
|
![]() Sv: Hvor gjør man av juletreet fra i fjor når man ikke har bil?Et lite grantre i skogen kan da vel umulig ha noe å si, eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gjør man av juletreet fra i fjor når man ikke har bil?Fremtidsråd: Plasttre! SÅ glad jeg er over å slippe å finne igjen juletreet på verandaen hver vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor gjør man av juletreet fra i fjor når man ikke har bil?Selvfølgelig kan hun kaste det i skogen. Fortrinnsvis ned en skrent mellom masse buskas, ikke rett på stien. Det er bare dumme byfolk som tror at det å kaste juletreet i skogen er det samme som å tømme restavfallet sitt der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvor gjør man av juletreet fra i fjor når man ikke har bil?Vi har også plasttre. Men det året vi hadde ekte tre kom det noen skoleungdommer på døra og spurte om å ta det med seg mot en femtilapp. Enkeltpenkelt. De samlet inn penger til en skoletur eller noe. De tok også med seg to svarte sekker med tomflasker. Win win!
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Hvor gjør man av juletreet fra i fjor når man ikke har bil?
Det skal jeg nevne for trønderbygdemannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvor gjør man av juletreet fra i fjor når man ikke har bil?Selv ville jeg slett ikke vært fremmed for tanken på å bringe treet ut til grantrevennene sine ute i skogen.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gjør man av juletreet fra i fjor når man ikke har bil?Åffkårs kan hun kaste det i skogen, det råtner jo |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|