|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjærestetur til høsten - hvor?Hva anbefaler dere som kjærestetur til høsten? Har tenkt på Kakow, Budapest og Gdansk som mulige alternativer. Eventuelt Skottland eller Island er heller ikke dumt, eller kanskje ta den helt ut og dra til Kina? Noen som kan anbefale det ene eller det andre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjærestetur til høsten - hvor?Var nylig på kjærestetur i Stockholm. Fantastisk by. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjærestetur til høsten - hvor?Lerici, Portovenere(begge i Italia) eller en av de italienske øyene. Perfekt for kjærestetur.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjærestetur til høsten - hvor?Den fineste byen jeg har vært i var Praha
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Kjærestetur til høsten - hvor?Krakow syntes jeg er en fantastisk by, samme med Praha. Tallin ble jeg ikke veldig begeistret over. Paris er også høyt oppe på favorittby listen.
![]() |
|
|