|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
![]() Tanumstrand eller Daftø?Vi skal 2 netter til Quality Sarpsborg og skal videre og overnatte en plass i Sverige 2 netter. Har egentlig bestilt Tanum Strand via Coop hotellkupp, men har jo kommet på Daftø.... Og lurer på hva som er forskjellen på disse og hva som anbefales. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tanumstrand eller Daftø?Tanumstrand ligger ved svenskekysten og har saltvann, Daftø ligger litt lenger inn i landet og har brakkvann. Jeg syntes Daftø er fint, men jeg får "sild i tønne"- følelsen av stedet. Jeg hadde helt klart valgt Tanumstrand.
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
![]() Sv: Tanumstrand eller Daftø?Da har jeg avbestilt Tanum Strand og bestilt hytte på Daftø. Det ligger vel også nærmere Strømstad om jeg ikke husker feil... ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tanumstrand eller Daftø?Ja, Daftø ligger rett utenfor Strømstad og har IKKE brakkvann slik noen nevnte over her. Det er saltvann i sjøen ved Daftø.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tanumstrand eller Daftø?For barna blir nok Daftø best. Mine elsker i hvertfall stedet.
![]() |
#8 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tanumstrand eller Daftø?I påsken er pirat landet stengt, så drar til Koster istendenfor.
![]() |
|
|