|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Ut med kunde i stort konsern - hvor spise i Trondheim?Jeg skal ut å spise middag med en kunde fra jobben. Han sitter høyt oppe i ledelsen i et stort konsern, men han er en veldig jordnær og jovial person.
![]() |
#3 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ut med kunde i stort konsern - hvor spise i Trondheim?Fint på Bakgården. God mat og du kan fint drikke øl der. Neppe problem med mye prating der heller.
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Ut med kunde i stort konsern - hvor spise i Trondheim?Bakgården er best på tapas synes jeg, men det er passe formelt og passe uformelt og hyggelig der. Ellers anbefaler jeg alltid to rom og kjøkken, det er veldig god kvalitet og samtidig ganske uformelt.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ut med kunde i stort konsern - hvor spise i Trondheim? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Ut med kunde i stort konsern - hvor spise i Trondheim?Det holder vel til der ja? Mannens jobb bruker ofte To rom og kjøkken til den type middager, han er veldig fornøyd iallfall.
![]() |
#10 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ut med kunde i stort konsern - hvor spise i Trondheim?To rom og kjøkken funker godt til slike anledninger.
![]() |
![]() |
|
|