|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Luktfjerner som funker og ikke lukter høgg selv?Vi har en død gnager et_eller_annet sted i nærheten av lillesøsters rom. Det lukter mildt sagt ikke godt, men er blitt mildere synes jeg (har vel vært sånn i 4-5 uker nå
![]() |
#2 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Luktfjerner som funker og ikke lukter høgg selv?Luktbokser skal funke, men den der har jeg ingen erfaring med. Dog syns jeg de jeg har kjennskap til lukter ja. Men det er mye mulig fordi vi har ganske mange på samme plassen.
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Luktfjerner som funker og ikke lukter høgg selv?Hmm, var det jeg mistenkte. Mannen er ekstremt var på parfymerte lukter, så han orker de enda mindre enn lukten av død.
![]() |
#4 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Luktfjerner som funker og ikke lukter høgg selv?Det lukter når det kjøleskapet åpnes ved en feil ja. Men der er det jo ikke en boks, men mange og lukta er jo da innestengt på særdeles liten plass.
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Luktfjerner som funker og ikke lukter høgg selv?Kanskje jeg bare må prøve og se. Om det er rotter kan det visst lukte i opptil 9 måneder.
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Luktfjerner som funker og ikke lukter høgg selv?Fant denne typen også, de forklarer litt mer hvordan den funker. Skal visst bare lukte litt etanol de første 48 timene, så lukter den ikke med mindre man stikker nesa borti.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Luktfjerner som funker og ikke lukter høgg selv?Nå har jeg bestilt den der Air Sponge-greia. Skal rapportere når jeg får den.
![]() |
#9 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Luktfjerner som funker og ikke lukter høgg selv?Angående død gnager. Venner av oss opplevde for en stund siden en død rotte under soveromsgulvet. Dvs, de luktet den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Luktfjerner som funker og ikke lukter høgg selv?Takk for tips, Orkide. De fleste sånne skadedyrfirmaer skriver at man bare må holde ut til lukten går vekk, men det er selvsagt viktig å hindre at rottene kommer inn.
![]() |
|
|