Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Påskemenytråden

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-12, 19:13   #1
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Påskemenytråden

Hva skal folket ha på menyen i påsken da?

Foreløpig er både hode, fryser og kjøleskap tomme hos meg, men jeg kommer tilbake når disse begynner å fylle opp igjen med planer og god mat.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 20:17   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskemenytråden

Vi får besøk av venninnen min med mann og to barn på ons. og de skal være til iallefall søndagen så jeg må også tenke ut meny for alle dagene og kjøpe inn i forkant så jeg henger litt her for tips..
Det frister ikke med påskelam, tror jeg.

HAr tenkt litt på
Onsdag: Taco,lefser og skjell.
Torsdag: Grille litt enkelt (pølse og lompe) tidlig på ettermiddagen og, ost og vin til oss voksne litt senere og ferdigpizza til barna.
Fredag: Kyllingfileter stekt i stekepose i ovnen, ris og grønnsaker.
Lørdag: Indrefilet av okse, fløtegratinerte poteter, masse stekt sopp og god saus.
Søndag: ? Må tenke litt.

Gammel 29-03-12, 20:31   #3
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal ha
lammelår
laks med skinke
taco
tandoori chicken
grillmat
innbakt pizza

Tja det var så langt jeg har kommet i planlegginga.

Gammel 29-03-12, 21:28   #4
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mesteparten av påskematen er innkjøpt i dag og menyen for en ukes hyttetur ser sånn ut:

lørdag: pizza
palmesøndag: sodd
mandag: tacolefser med kjøttdeig og salat
tirsdag: pasta carbonara
onsdag: grillet kylling med salat og brød
skjærtorsdag: det svigermor måtte finne på å servere
langfredag: lammestek med saus, grønnsaker og potet
påskeaften: pasta med serranoskinke og gorgonzola
1. påskedag: sannsynligvis på tur hjem fra hytta så da tar vi det vi måtte finne i fryseboksen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.