Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ikea Paviljong i hagen, er du fornøyd?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-12, 23:49   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikea Paviljong i hagen, er du fornøyd?

Jeg vurderer å kjøpe paviljong av den vanlige 3 x 3 meters typen. Slik som denne fra Ikea f.eks. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00203597/

Det er samme modell som ble solgt i fjor? Har noen erfaring med den? Kvalitet i forhold til pris?

Jeg liker at den har gardiner, så jeg kan lukke mot nord hele tiden og også mot øst og bare slippe inn kveldssol. Jeg trenger ikke myggnetting. Jeg liker også at det ikke er espalier eller blomsterpotter i hjørnene, så en kan møblere uten å ta hensyn til det.

Hører gjerne fra alle som har paviljong i hagen, synes dere det er praktisk? Kan dere la puter ligge ute uten at en regnskur gjør alt vått? Hva gjør dere om vinteren, tar ned alt eller bare presenningen? Noen som har prøvd paviljong, men som fant ut de ikke liker det?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.