Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nutrilettbarer til 14-åring

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-12, 12:17   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nutrilettbarer til 14-åring

Jeg får helt angst ved tanken på at 14-åringen her i huset plutselig har begynt å bytte ut mat med Nutrilettbarer...
Får de kjøpt slikt selv? Hun sier at foreldren i det andre hjemmet har kjøpt til henne, men jeg kan liksom ikke helt tro at noen foreldre kjøper slikt til barna sine?

Er ikke det å be om at barna skal få et snålt forhold til mat?

Punktvise fakta på hva nutrilett og materstatning kan gjøre med en 14-årig kropp i utvikling mottas med takk. Skal i hovedsak brukes for å forklare 14-åringen hva hun utsetter kroppen og hodet sitt for, men også for å forklare foreldren i det andre hjemmet hvorfor jeg reagerer så sterkt på dette.

Og det er lov å være litt sånn?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.