|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Hvor får jeg tak i øvingsski? (Ski som kan festes på vanlig sko)I serien Kameler på høykant, er jeg på utikk etter såkalte øvingsski til Knøtteliten.
|
|
|
#3 |
|
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i øvingsski? (Ski som kan festes på vanlig sko)Vi kjøpte på Obs sport, ser dei kosta dobbelt så mykje som Biltema sine, jaja..... Våre er 70 eller 80 cm og funker fint til Ungen på 86cm og str 22/23 i sko. (Biltema har også 90 cm, se det ut til.) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hvor får jeg tak i øvingsski? (Ski som kan festes på vanlig sko)Jeg så slike råååsa prinsesseski på ExtraLeker til 299,-
|
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i øvingsski? (Ski som kan festes på vanlig sko)Lekebutikker ja. Mener og G-max her ute har men hvertfall extra leker. De ligger nå vegg i vegg uansett. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor får jeg tak i øvingsski? (Ski som kan festes på vanlig sko)Da blir det øy-tur etter jobb!
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Sv: Hvor får jeg tak i øvingsski? (Ski som kan festes på vanlig sko)Får håpe de har igjen nå da. Jeg har ikke vert innom siste uken. Men du har hvertfall stor sjanse. Er 2 sportsbutikker inne på senteret og om du skulle være uheldig. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i øvingsski? (Ski som kan festes på vanlig sko)Minstemor bruker 23 og kan fint bruke de minste skoene i str. 27 med tjukke sokker. Skisko er jo ofte mindre i str. enn vanlige sko.
|
|
|
#10 |
|
Øyboer
Sv: Hvor får jeg tak i øvingsski? (Ski som kan festes på vanlig sko)Du får kansje små skisko i 24/25 billig nå også. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i øvingsski? (Ski som kan festes på vanlig sko)Siden skiskoene sitter så godt på foten så går det greit å bruke for store sko på de minste. Min eldste brukte 22 da hun begynte å gå på ski og brukte skoene sine i str. 27 i 3 år før de var for små. Da var hun 5,5 år |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor får jeg tak i øvingsski? (Ski som kan festes på vanlig sko)De hadde ikke noe på hele Sartor. Damen på ExtraLeker så så dumt på meg at jeg gikk derfra full av fordommer ...
|
|
|
#13 |
|
Øyboer
Sv: Hvor får jeg tak i øvingsski? (Ski som kan festes på vanlig sko)Dårlig. Mener bestemt at jeg har sett det der. Jeg har sko i str 27 men det er jo større enn hva du har allerede. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i øvingsski? (Ski som kan festes på vanlig sko)Har et par i kjelleren som ikke er i bruk lenger... Åsnes barnas superjul e.l. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i øvingsski? (Ski som kan festes på vanlig sko)Vi kjøpte de skia fra biltema, anbefales ikke. |
|
|
|
![]() |
|
|